Platforma Shopify

Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.

Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.


WordPress Hero

Nejlepší volba pro zahraniční e-shopy, to je Shopify

S rozvojem moderních technologií se svět stále více propojuje. Oblast e-commerce doslova vyrostla na možnosti nakoupit odkudkoliv. V době internetu zkrátka neexistuje žádná překážka, která by zákazníkům stála v cestě. Stačí najít vhodný internetový obchod, zaplatit objednávku a počkat několik dnů až týdnů na doručení zboží. 

Pro provozovatele e-shopů se s orientací na zahraniční klientelu ovšem vyplatí počítat již při zakládání e-shopu, jelikož je zapotřebí poskytnout zákazníkům odpovídající komfort. Nejlepších výsledků v tomto ohledu dosahuje platforma Shopify, jak se ostatně můžete přesvědčit na následujících řádcích.  

Zázemí stabilní společnosti

Shopify si během své 18leté existence vybudovala pověst silné a stabilní společnosti. Více než 4,6 miliona obchodníků ze 175 zemí světa využívá její řešení pro tvorbu a správu svých internetových obchodů. Je považována za etalon kvality, podle kterého zákazníci poměřují kvalitu a rozsah služeb jednotlivých obchodů. Důvěryhodnost značky Shopify pomůže spolehlivě nalákat klienty z celého světa, kteří by se jinak mohli zaleknout a raději hledat zboží na domácích webech. 

Shopify Logo Male

Shopify je profesionální platforma, na které můžete vytvořit malý obchůdek i obrovskou nákupní galerii. Ačkoliv se to nezdá, tak Shopify je nástroj jednoduchý na ovládání a nabízí široké možnosti vlastních úprav. Nebude problém propojit e-shop s jakýmkoliv systémem.

Pečlivě vytvořený e-shop je optimalizovaný pro použití na všech typech zařízení a prohlížečů. Není se tak třeba obávat, že by snad zákazníci měli problém s jeho zobrazením. Výkonné servery a zákaznická podpora zajistí prakticky nepřetržité fungování. Nedojde ani ke zbytečné ztrátě důvěryhodnosti vlivem delšího výpadku, který by způsobil nedostupnost stránek po dobu několika hodin. 

Zaujmout návštěvníka není v dnešní době jednoduché, protože grafika webových stránek jde neustále kupředu. Výběr z více než 70 různých šablon a grafických motivů spolu s možností úprav jednotlivých prvků však pomáhá zajistit lákavý vzhled. Nestane se tak, že by návštěvník e-shop opustil, protože by na něj působil přeplácaně nebo naopak spartánsky. 

Shopify nebo Shoptet?
Postavili jsme vedle sebe dva nejznámější e-commerce systémy. Pojďte se podívat na hlavní rozdíly mezi Shopify a Shoptet.

Neomezené možnosti plateb

Zahraniční zákazníci logicky nechtějí být ničím omezováni. Za samozřejmé považují možnost zobrazení cen a platbu ve své měně. Nelze očekávat, že by zdlouhavě přepočítávali, kolik že je vlastně bude nákup stát. Shopify proto umožňuje u všech produktů uvádět ceny v libovolném počtu zvolených měn, které se automaticky přepočítávají dle zadaného kurzu. Platební brána Shopify Payments potom umožňuje platit prakticky ve všech dostupných měnách. 

Díky možnosti nastavení kurzů a automatickému přepočtu ceny zboží lze snadno a rychle vytvářet katalogy zboží a služeb. V rámci každé ze zvolených měn je navíc možné nastavit další poplatky nebo slevy. Provozovatel e-shopu může plynule reagovat na podmínky podnikání v jednotlivých zemích. 

Shopify Payments

Tržiště s aplikacemi navíc umožňuje kdykoliv rozšířit platební možnosti o další brány a řešení. V extrémním případě je tak možné dosáhnout podpory všech současných platebních systémů. Pouze u Shopify Payments však platí možnost úhrady v dané měně, u ostatních řešení dochází nejprve k převodu na USD nebo EUR. 

Jedna či více mutací

Jedna z největších devíz platformy Shopify spočívá v možnosti volby, zda využít jediné mutace webu nabízející výběr z jazykových a cenových variant, nebo vybudovat samostatné stránky pro každou ze zemí či oblastí. Zatímco první varianta šetří peníze, druhá představuje lepší volbu z hlediska SEO, obsahu, designu produktů, grafiky a dalších aspektů, které lze mnohem lépe přizpůsobit kulturním zvyklostem dané oblasti. Vzhledem k tomu, že jednotlivé e-shopy následně fungují jako samostatné jednotky, je nutné věnovat pozornost jejich synchronizaci.

Nenechte si ujít
Shopify jsme otestovali v naší videorecenzi, kterou najdete na YouTube – Shopify recenze.

Shopify naštěstí zůstává i v tomto věrna svým zásadám a umožňuje propojit weby snadno a rychle. Není zapotřebí žádných technických týmů, které by trávily desítky hodin nastavováním všech funkcionalit tak, aby odpovídaly požadavkům provozovatele i zákazníků. 

Propojení se sociálními sítěmi a velkými značkami

Obrovský úspěch Shopify neunikl ani největším sociálním sítím, které jejím e-shopům ochotně otevřely své brány. Facebook, Instagram nebo X dnes propojují celý svět a jediný post může do té doby neznámou značku vyšvihnout až ke hvězdám. Stačí nabízet zajímavé zboží nebo služby a dobře promyslet svou kampaň. O vhodné propojení obou světů se potom postarají specializované aplikace. 

Druhým významným pozitivem Shopify jsou propracované analytické nástroje. Umožňují detailně sledovat, z jakých stránek a zemí návštěvníci webu přicházejí a podle těchto dat lépe cílit reklamu. Kampaně lze snadno zacílit přesně tam, kde je jich nejvíce potřeba. Nástroje SEO a správy obsahu pomohou nastavit a řídit optimalizaci daného webu v konkrétní zemi a podle libosti ji posunovat žádoucím směrem. 

Dropshipping snadno a rychle

Dropshipping je mezi provozovateli internetových obchodů stále populárnější. Na rozdíl od klasického prodeje totiž pomáhá eliminovat náklady na skladovací prostory, poštovné, dopravu, zaměstnance a další položky. Jenže k efektivnímu prodeji prostřednictvím této metody je nutné být vidět. Díky Shopify je možné e-shop propojit s největšími světovými tržišti, jako jsou Amazon, eBay nebo AliExpress. Marketing je nutné řešit po vlastní ose, přístup na trhy je však zajištěn. 

Shopify Logo Male

Shopify je profesionální platforma, na které můžete vytvořit malý obchůdek i obrovskou nákupní galerii. Ačkoliv se to nezdá, tak Shopify je nástroj jednoduchý na ovládání a nabízí široké možnosti vlastních úprav. Nebude problém propojit e-shop s jakýmkoliv systémem.

Ta nejlepší volba…

Při zakládání zahraničního e-shopu je nutné brát v potaz mnoho faktorů, které u stránek určených pro domácí klientelu nehrají roli. Platforma Shopify přímo vychází z propojeného, globalizovaného světa, takže není divu, že mnoho z těchto parametrů se přímo promítá do jejího designu. Založení zahraničního e-shopu je tak mnohem jednodušší, rychlejší a levnější než v případě budování několika mutací od píky. Nehledě na široké možnosti v oblasti optimalizace, dropshippingu a plateb.

5/5 - (1 vote)

WooCommerce pluginy pro české a slovenské prostředí

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..