Společnosti XPENG a Volkswagen Group společně vyvinou novou elektromobilní architekturu pro Čínu.
Společnost XPeng a skupina Volkswagen uzavřely rámcovou dohodu o technické spolupráci v oblasti architektury elektrických a elektronických vozidel („architektura E/E“). Špičková E/E architektura vyvinutá společností XPENG je základem vertikálně integrovaných komplexních softwarových a hardwarových technologií.
Umožňuje oddělit software včetně ADAS a Connectivity OS od základního hardwaru a platforem vozidel, čímž se dosahuje rychlé iterace softwaru napříč platformami. Nejnovější generace architektury poskytuje vysoce výkonné výpočetní prostředí ve vozidle a konkurenceschopnou strukturu nákladů.
Architektura E/E podporuje vysokorychlostní přenos dat prostřednictvím gigabitového Ethernetu mezi centrální doménou a řadiči domény ADAS. Do řadičů domény byl integrován značný počet elektronických řídicích jednotek, což vede k vysoce integrované architektuře a konkurenceschopné struktuře nákladů.
Architektura E/E rovněž podporuje vysoce efektivní OTA (over-the-air updaty) celého vozidla jak pro vozidla zákazníků, tak pro vozidla na konci výrobních linek.
V rámci technické spolupráce v oblasti architektury E/E budou společnosti XPENG a Volkswagen Group společně vyvíjet a integrovat nejnovější generaci architektury E/E společnosti XPENG do čínské hlavní platformy (CMP) společnosti Volkswagen. Očekává se, že společně vyvinutá architektura E/E bude od roku 2026 vybavovat elektromobily značky Volkswagen vyráběné v Číně.
zdroj: tisková zpráva
Urcite to naridila ta zla EU.
Cina nam ujizdi cim dal rychleji a tady se prosazuje porad spalovak. Dobrou noc Evropo.