Logo města Krnov Krnov (odkaz na titulní stránku) Krnov - Oficiální web


Externí odkazy

  • Krnov jede
  • Turistické informační centrum Krnov
  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram

Vyhledávání


Cesta: Titulní stránka > Město

 

Výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucí/ho odboru sociálního

 

 
 
Město Krnov
Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov
vedoucí úřadu
v y h l a š u j e

v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších právních předpisů výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucí/ho odboru sociálního MěÚ Krnov. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán jmenováním na dobu neurčitou od července 2024.

I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
  • věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům,
  • je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
  • ovládá jednací jazyk,
  • splňuje další předpoklady podle § 2 a § 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. negativní lustrační osvědčení a četné prohlášení). Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. 12. 1971.

II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
  • vysokoškolské vzdělání v oboru humanitním, právo, veřejná správa nebo ekonomického zaměření,
  • zkušenost s vedením lidí minimálně 3 roky,
  • výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
  • výhodou absolvovaná zkouška zvláštní odborné způsobilosti z některé řízené činnosti odboru sociálního,
  • znalost právních předpisů souvisejících s výkonem práce, uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí inzerátu jako hypertextový odkaz.

Osobnostní a profesní předpoklady:
  • manažerské schopnosti a dovednosti,
  • silná osobnost a přirozená autorita,
  • schopnost motivovat své podřízené,
  • důslednost a vysoké pracovní nasazení,
  • komunikativní schopnosti a profesionální vystupování,
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti,
  • orientace na pracovní výkon,
  • ochota k dalšímu odbornému růstu,
  • organizační schopnosti,
  • řidičský průkaz sk. „B“.

Nabízíme:
  • odborné vzdělávání u akreditovaných společností, podporu osobního rozvoje,
  • pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravné, dovolenou, kulturu a sport,
  • 3 dny indispozičního volna a jiné benefity.

III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města  www.krnov.cz  jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu. K přihlášce uchazeč doloží motivační dopis. Součástí výběrového řízení bude prezentace na zadané téma a psychologické testy – bude upřesněno pro vybrané uchazeče.

V přihlášce do VŘ jsou uvedené i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit a doručit 
na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.

PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě – 11. platová třída (platový tarif od 25 280,- Kč až 37 170,- Kč).
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů. 

Přihlášky zasílejte do 17. 5. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na vedoucího odboru sociálního“ – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu! Bližší informace podá Ing. Pavel Osadník, tajemník MěÚ Krnov, tel. 554 697 205, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697 207

Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Zveřejněno na úřední desce MěÚ a internetových stránkách města: www.krnov.cz od 19. 4. 2024 do 17. 5. 2024. Zasláno i na Úřad práce v Krnově a do Krnovských listů.

Poskytnutí osobních údajů uchazeče je v souladu s požadavkem zákona číslo 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou použité a zpracovávané jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání. Dokumenty předložené uchazečem budou uložené u personalistky úřadu a předložené k přečtení pouze členům výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Po ukončení výběrového řízení budou všechny dokumenty vrácené zpět uchazeči doporučenou zásilkou do vlastních rukou. V případě, že se nám zásilka vrátí jako nedoručená, tak budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.

V Krnově dne 18. 4. 2024

Ing. Pavel Osadník v. r.
tajemník MěÚ Krnov
 
Zodpovídá: webmaster
Vytvořeno / změněno: 19.4.2024 / 19.4.2024
 

 

Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

©Krnov | web & design , redakční systém

 

Tento web pro svoji správnou funkci využívá soubory cookies.

O cookies

Nastavení cookies

Tento web pro svoji správnou funkci využívá soubory cookies.

Více o cookies

Tyto soubory nám umožňují poskytnout návštěvníkům kvalitnější služby, protože nám například umožní získat anonymizované analytické údaje o používání tohoto webu.

Kompletní přehled cookies, které tento web využívá naleznete zde.

Skupiny cookies

Zpět na začátek stránky