TEST Škoda Enyaq RS – Málo viditelné, o to však větší změny
Jediný elektromobil v nabídce Škodovky prošel vítaným osvěžením, které přineslo například výkonnější zadní elektromotor, lepší multimédia a funkci předehřevu trakčního akumulátoru.
Design, interiér
První zcela svébytnou elektrickou škodovku asi nemůžeme považovat za nejkrásnější ani za nejzajímavější elektromobil na trhu. Konkurence je v tomhle ohledu často vynalézavější. Minimálně ve srovnání se svými sourozenci v podobě Volkswagenů ID.4 a ID.5 ovšem působí atraktivněji. A to z pohledu exteriéru i interiéru.
Zatímco elektrická SUV z Wolfsburgu zvenku svým trochu bezpohlavním a emocionálně plochým designem připomínají mnohem úspěšnější americké tesly a uvnitř udivují nepopiratelnou snahou o šetření (například chybějící tlačítka elektrického ovládání zadních oken), škodovka šla do světa mnohem lépe vybavena.
Interiér působí hodnotnějším dojmem než u Volkswagenů ID., enyaqu navíc nechybějí ani pádla pod volantem, kterými si můžete regulovat úroveň rekuperace. Ta u německých příbuzných překvapivě nenajdete (a nemají je ani elektrická BMW).