Hlavní obsah

Další rána pro Végha. Kvůli veřejné podpoře prezidenta přišel o předního sponzora

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Jsou tomu zhruba dva týdny, co slovenský MMA velikán Attila Végh přišel ve spojitosti s veřejnou podporou prezidentského kandidáta Petera Pellegriniho o sponzora značky Renault. Nyní přichází další citelná ztráta. S přemožitelem legendárního Karlose Vémoly z roku 2019 se rozhodla spolupráci ukončit i slovenská značka piva Corgoň, jeden z předních Véghových sponzorů. „Naším cílem je šířit apolitickou komerční komunikaci,“ stojí ve vyjádření společnosti.

Odveta ztrácí na atraktivitě? Jsem zvědavý, kdo se na ten zápas nebude dívat, reaguje Attila Végh a poodhaluje taktiku na KarloseVideo: Sport.cz

 
Článek

Nejprve francouzská značka Renault a výrobce baget Pierre Baguette Original, nyní oblíbené slovenské pivo, které patří pod mezinárodní koncern Heineken. Véghovi před Odvetou století proti Vémolovi, k níž dojde 8. června na fotbalovém stadionu Edenu, odešel další přední sponzor. A důvod je zřejmý. 38letý bijec nedávno veřejně podpořil novou slovenskou hlavu státu Petera Pellegriniho.

„Značka Corgoň nabízí pivo pro všechny spotřebitele bez rozdílů. Naším cílem je šířit zodpovědnou, relevantní, respektující a apolitickou komerční komunikaci. Všechna naše poselství se řídí přísným etickým kodexem, jehož zásady musíme dodržovat i od našich obchodních partnerů. Z tohoto důvodu jsme zastavili další aktivity s Attilou Véghem,“ uvádí se v prohlášení pivovaru.

Nutno dodat, že Corgoň je jedním z předních Véghových sponzorů. Logo slovenského piva dokonce bylo součástí jeho „sponzorského“ trička, na němž propagoval další společnosti a veřejně s ním vystupoval na různých akcích či rozhovorech.

K elitnímu zápasníkovi se tak zády otočil další sponzor, odchod již zmíněné značky Renault dokonce sám komentoval na sociálních sítích. „Realita je zřejmě taková, že pokud máte a nedej bože projevíte svůj názor veřejně, může se stát, že přijdete o partnerství, byznys a možná nás budou později za názor zatýkat,“ trápilo Végha. „Osobně mě zajímá, zda se v následujících dnech bude tato značka ptát svých zákazníků při zakoupení jejich produktů, koho volili, nebo zda jim peníze voličů jiných stran až tak nesmrdí,“ rýpl si populární slovenský bijec.

Za Végha se ovšem postavil jeho hlavní trenér Ilja Škondrič. „To, že dal takové vyjádření, je jeho věc. Když jsem si prohlédl komentáře pod příspěvky, tak musím říct, že ty lidi jsou na velmi nízké úrovni. Ať už mluvíme o vulgaritě, aroganci, nebo agresivitě. Jen ukazují, že jsou to ovce, které používají různé věci načtené z médií. Nepřipouštěl bych si to tak k tělu. Attilovi přeju všechno dobré a je na něm, zda se do budoucna znovu takhle vyjádří. Lidi by se neměli leknout, naopak by měli umět říct svůj názor,“ poukázala slovenská legenda pro Sport.cz.

Najde se ovšem i řada kritiků, kteří jednoho z nejlepších slovenských bijců zásobují soukromými zprávami na sociálních sítích. Před bitvou s Vémolou tak musí řešit i nepříjemné záležitosti. „Zápas s Karlosem to určitě neovlivní, protože s Attilou spolupracují další kvalitní značky,“ říká Škondrič. „Attila je inspirací pro mladé lidi. Ať už co se týče sportu, anebo toho, jak se kluk z vesnice vypracoval až tam, kde je. Tyhle věci se daly stranou a řeší se politika. Zda to bylo šťastné vyjádření, nebo ne, to musí posoudit až Attila,“ doplnil hlavní trenér populárního bratislavského gymu OFA.

Reklama

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MS v hokeji 2024

87. ročník Mistrovství světa v hokeji se koná v termínu 10.–26. května 2024 v České republice, turnaj si rozdělí města Praha a Ostrava.