McDonald’s podporuje rozšíření nabídky o burger McCrispy

čtvrtek, 2. května 2024, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zahájení prodeje kuřecího burgeru McCrispy, který do své nabídky zařazuje McDonald’s, doprovází kampaň z dílny agentury DDB.

Reklamní vizuál McDonald’s, zdroj: McDonald’s

Reklamní vizuál McDonald’s, zdroj: McDonald’s

Zahájení prodeje kuřecího burgeru McCrispy, který do své nabídky zařazuje McDonald’s, doprovází kampaň z dílny agentury DDB, která odstartovala 1. května. Je možné se s ní setkat v televizi, při poslechu rádia, na OOH plochách nebo v restauracích. Nechybí ani digitální podpora v online prostředí a na sociálních sítích, kterou zajišťuje agentura Follow Bubble.

Zdroj: McDonald’s

Nový burger, složený z kuřecího prsa v žemli s medovo-hořčičnou omáčkou a ledovým salátem, je v prodeji ve všech českých restauracích McDonald’s. Světová síť restaurací tak reaguje na stále větší poptávku zákazníků po kuřecím masu. „Obliba kuřecího stále roste, a to i v Česku. 4 z 10 objednaných burgerů je v tuto chvíli právě s tímto druhem proteinu. McCrispy se stává globální ikonou naší nabídky po celém světě a nemůžeme se dočkat, až si získá srdce i našich zákazníků,“ vysvětluje marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup.

Na PR komunikaci McCrispy se v Česku podílí agentura MSL, na Slovensku ji zajišťuje agentura Seesame.

McDonald’s zrychlí expanzi, růst vidí v nabídce kuřecího

úterý 27. února 2024

-mav-