Přijdou vám dialogy v Baldur’s Gate 3 perfektní? Podle všeho mohlo být jejich zpracování ještě lepší, nebo minimálně to vyznívá z rozhovoru se Swenem Vinckem, ve kterém se rozhovořil o chování postav.: „Snažili jsme se s tím experimentovat – problém je v tom, že je velmi náročné, aby to fungovalo. V Original Sin 1 jste skutečně mohli v kooperativní hře vést dialogy s partnerem. Vlastně jsme to v určitém okamžiku měli hluboko i v Baldur’s Gate 3. Ale problém byl v tom, že naše dialogové stromy se tak rozletěly, že jsme to už nezvládli. Tak jsme to museli všechno zaříznout.“
Teoreticky bychom se mohli komplexních dialogů dočkat v příštím titulu od jeho studia, nebo minimálně to naznačuje ve svém prohlášení: „Je to stále ambice.„. Nelze tím pádem vyloučit, že Original Sin 3 bude po této stránce ještě našlapanější než Baldur’s Gate 3. Pokud se vám ještě jedno z nejlepších RPG současnosti nedostalo do rukou najdete ho na PC a také konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Baldur's Gate 3 once featured an even deeper co-op conversation system, but Swen Vincke said their 'dialogue trees blew up so hard, we just couldn't manage it' https://t.co/lU8fzXpAwh
— PC Gamer (@pcgamer) May 3, 2024
Swen nikde neřekl, že jejich další hra bude DOS3 a pravděpodobně to bude spíš úplně nová IP
Tak jedna Sinovka ve vývoji je. Divinity: Fallen Heroes pokud se tedy nepletu
Pravděpodobně není, protože tohle dal Larian k ledu ve chvíli kdy dostal možnost pracovat na BG3.
Myslím, že Larian už dnes půjde po něčem větším
Mohl by si vzít Bloodlines, Pillars, nebo Torment
Tak se uklidníme. Lariani nebyli schopni napsat slušný a hluboký příběh už dekádu(možná nikdy). Ty chceš, aby psali snad nejhlubší hru vůbec(Torment)? Hrál jsi vůbec Torment? Chápeš tamnější filozofii a psychologii? Asi ne, jinak bys takový nesmysl nemohl napsat.
Řekl bych, že jsem měl možnost zakusit všechny zmíněné série a myslím si, že Swen Vincke je schopen tvořit opravdu zajímavé projekty, takže nevím proč mu nevěřit.
tvořit konzumní fantasy bez přesahu a tvořit hry s přesahem do zmíněných odvětví, je obří rozdíl.
Tak to fakt ne.
Pillars jsou založené na tom, že se pokoušely co nejvěrněji napodobit atmosféru starých Baldurů a Icewind Dale her, takže dát je Larianům, aby je zmodernizovali po vzoru BG3, by šlo proti duchu série.
U Torment zase silně pochybuji, že by dokázali vybalancovat bizarnost originálu a svou zálibu v absurdním humoru a ze hry by se pak stala neúmyslná fraška.
A Bloodlines jsou zase na hony vzdálené všemu, co kdy dělali.
Silné stránky Larianů jsou někde úplně jinde, než si žádají tyhle světy, a to říkám jako někdo, kdo jejich hry hraje už od Divine Divinity.