Největší prodejní výstava prestižních značek slunečních brýlí pomůže léčbě dětské tupozrakosti

„Květnové slunobraní“ pro Oční kliniku dětí a dospělých FN Motol pořádá společnost Avenue Optik, která věnuje tisíc korun z každých prodaných brýlí na nákup pomůcek pro léčbu dětské tupozrakosti. Na prodejní výstavě exkluzivně představí a nechá vyzkoušet sluneční brýle kolekce jaro/léto 2024 předních světových značek.

„Máme jako jediní v Česku možnost představit úplně čerstvou kolekci značkových slunečních brýlí. Díky velmi dobré spolupráci s motolskou oční klinikou nás napadlo, že by bylo hezké, aby tato ojedinělá akce přinesla i něco navíc. Pomoc dětským pacientům oční kliniky do toho skvěle zapadá,“ vysvětluje (jak chcete být titulována – např. specialistka Avenue Optik) Žaneta Gerstbergerová.

Tupozrakost neboli amblyopie vzniká v prvních letech života z různých příčin. Nejčastěji ji způsobuje dalekozrakost či astigmatismus,ale také například šilhání, pokles víček nebo vrozený šedý zákal. Dochází k nesprávnému vývoji vidění jednoho nebo i obou očí a tím i k postižení prostorového vidění. Pokud není tupozrakost včas léčena, přetrvá po celý život.

„Pokud se vada zachytí včas, máme po ruce prověřené metody, jak postupně zrakové funkce vycvičit. Moderní technologie nám pak umožňují léčbu ještě zdokonalit,“ říká MUDr. Martin Hložánek Ph.D. z Oční kliniky FN Motol, který nad prodejní výstavou převzal záštitu.

„Květnové slunobraní“ proběhne v Avenue Optik Korunní 65 na pražských Vinohradech ve čtvrtek 23.5. 2024 od 14 hodin. Speciálním odpolednem bude provázet ambasador optiky a držitel letošního Českého lva Tomáš Jeřábek. Atmosféru mimořádné akce podpoří i vystoupení zpěváka Dana Bárty a kytaristy Jaroslava Friedla.

 

Zdroj: INception

 

 

Klíčová slova ČR-zdraví-služby-děti-zrak

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.