Nově otevřený showroom MARIELI ukazuje, jak může vypadat vysněná ložnice

0

MARIELI, český výrobce prémiového povlečení, se nově pyšní vlastním showroomem. Při průchodu Maiselovou ulicí, kde nyní značka sídlí, si ho ale nevšimnete. Zakladatelka MARIELI Terezie Täubelová jej totiž netradičně umístila do čtvrtého patra jednoho z domů. Spolu s architektkami z Atelier Monday zde vytvořila designový apartmán s modelovou ložnicí, jež svádí k okamžitému odpočinku. Showroom najdete na adrese Maiselova 42/19, Praha 1 a navštívit jej lze pouze po předchozí domluvě.

Všechny kolekce značky bylo dosud možné zakoupit pouze skrze e-shop. Ovšem opakované žádosti zákazníků, zda by se na použité materiály mohli podívat, a hlavně si na ně sáhnout, přesvědčily Terezii Täubelovou o nutnosti vlastního kamenného zázemí. „Navzdory dnešní době, kdy se značná část nákupů odehrává online, jsme v otevření showroomu začali spatřovat velký smysl. Zásadní je pro nás samozřejmě přání klientů, kteří si chtějí produkty před nákupem prohlédnout. I pro nás jde ale o pragmatický krok. Showroom MARIELI bude totiž zároveň studiem, kde budeme fotit nové kolekce, a eventovým prostorem pro workshopy, které pravidelně pořádáme,“ vyjmenovává Terezie Täubelová.

Atmosféra skutečného domova

Fakt, že se showroom nachází ve čtvrtém patře, tedy bez přímého přístupu z ulice, představoval pro architektky ze studia Atelier Monday výzvu i příležitost současně: „K zadání jsme přistoupily s touhou vytvořit tzv. shoppable apartment. Tedy místo, které nebude jen obyčejným obchodem, ale prostorem plným inspirace, kde každý kousek ponese svůj vlastní příběh.“

Původní byt tak proměnily v designový apartmán, v němž se snoubí přítomnost s minulostí. Staré kousky nábytku, jakým je například vintage křeslo Alky Giancarlo Piretti navržené v roce 1970, citlivě začlenily do moderního designu a společně vytváří pocit opravdového domova. Tento dojem ještě prohlubují detaily, o které se postarala interiérová stylistka Klára Tománková. Přijímací salon tak zdobí obraz malířky Lu Jindrák Skřivánkové v pastelových barvách a skleněné objekty Františka Jungvirta. Útulnou atmosféru dodávají celému prostoru pokojové rostliny z Gardners. V koupelně pak na návštěvníky kromě ručníků a rohoží značky MARIELI čekají také přípravky kosmetické značky SMYSSLY.

Ústřední místností je ovšem ložnice s dokonale ustlanou postelí. Klienti tak získají perfektní představu, jak povlečení MARIELI vypadá a jaké je na dotek. Stejně tak si mohou vyzkoušet polštáře a peřiny s výplní ze 100% husího prachového peří, které má značka v portfoliu společně s ložním prádlem z kvalitního bavlněného saténu, bavlněného perkálu a hedvábí. „Během schůzky bude též prostor na doladění veškerých detailů jako personalizace povlečení prostřednictvím výšivky, ale třeba i na ukázku různých typů stlaní a další konzultace. Každému zákazníkovi chceme věnovat plnou pozornost, proto jsme se rozhodli pro možnost návštěvy showroomu pouze na základě objednání,“ vysvětluje Terezie Täubelová.

Ložnicí to teprve začíná

Minulý měsíc představilo MARIELI dvě nové kolekce z bavlněného saténu inspirované konkrétními místy ve Spojených státech. Šalvějově zelené povlečení Napa Valley připomíná léto na kalifornských vinicích na východním pobřeží USA, kdy dozrávají hrozny a vše se zelená. Druhá kolekce spáče přenese na opačný konec Ameriky, do státu Massachusetts, kde se nachází mlžný ostrov Nantucket. Temně modré povlečení s šedými podtóny má navodit představu hlubokého moře plného velryb, vanoucího větru a nekonečného klidu.

V blízké budoucnosti se značka MARIELI chystá rozrůst z ložnice a koupelny do dalších prostor domácnosti. V plánu jsou produkty do kuchyně, od běhounů přes prostírání až po dekorace na stůl. Vedle ložnice se tak nový showroom brzy dočká i plně vybavené jídelny.

Předchozí článekDesignér Jan Plecháč představil cenu pro vítěze jubilejního ročníku prestižní barmanské soutěže Diageo Reserve World Class
Další článekEtiketa v kasinu: Pánský průvodce hazardními hrami
Zakladatel Two Gentlemen, nadšenec do pánské módy, moderních technologií, designu, marketingu, retailu a podnikání. Má rád štěňátka.