Evropské emisní cíle pro auta se posouvají. Když se ale něco jednou podepíše, mělo by to platit, varuje šéf české Toyoty
Automobilky nebudou platit pokuty za nesplnění emisních limitů v roce 2025. Tyto cíle se rozloží do tří let a hodnotit se bude průměr za roky 2025 až 2027. S takovým návrhem přišla v týdnu předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová. Teď si všichni oddechnou, že se nenaplní ty nejhorší scénáře, má to ale háček, říká Martin Peleška, šéf českého zastoupení Toyoty a Lexusu. Když se něco posouvá sem a tam a pravidla se mění během hry, můžeme se také dostat do situace, kdy nebudeme schopní dělat vůbec nic, varuje. Podle čeho lidé nakupují auta? A čeho by se chtěl Peleška v automobilovém průmyslu dočkat?
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Příspěvek na auto
- Plánovač tras autem
- Evropští vládní představitelé podpořili tvrdší emisní cíl
- Sázky na více stimulu v Číně posouvají evropské a asijské futures výš
- Domácí energetiky pochybují o emisních cílech EU do r. 2050
- Volkswagen loni nesplnil emisní cíle EU, hrozí mu pokuta
- Přísné německé emisní cíle povzbudily akcie obnovitelných zdrojů energie. Co Berlín slibuje?
- Přísné německé emisní cíle povzbudily akcie obnovitelných zdrojů energie. Co Berlín slibuje?
- Nejlepší řešení pro dosažení ambiciózních emisních cílů a zároveň poskytnutí potřebných produktů a energie spotřebitelům
- Shoda na emisních cílech CO2 otevírá možnost prodávat automobily se spalovacími motory i po roce 2035
Prezentace
10.03.2025 Nejpopulárnější Samsung má nástupce.
03.03.2025 Xiaomi má úžasný fotomobil. Ti nejrychlejší…
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?