sumoto_ledensumoto_leden



Multistrada 60 000 km European Tour: hotovo!

Loni v dubnu jsme vás informovali o zajímavém projektu, s kterým přišla Ducati. Dala k dispozici jednu Multistradu V4 Rally a na ní rozjela štafetu přes šestici evropských zemí, kde 30 vybraných jezdců (a jezdkyň!) mělo za úkol najet každý zhruba 2000 km, aby na konci na počítadle kilometrů zazářila číslice 60 000. Nakonec těch jezdců bylo o jednoho méně, avšak zemí a kilometrů podstatně více.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Pro takovýto způsob marketingu máme pochopení, rozhodně větší, než když do nás značky lijí horem dolem navoněné reklamy. Ducati se v tomto celoročním projektu snažila prokázat kvalitu své vé-čtyřky, a to se jí podařilo. Tedy takhle – nepročítali jsme deníky všech 29 jezdců, kteří se téhle Tour zúčastnili, ale Ducati sama se k žádným trablům nehlásí a naopak říká, že při kontrole ventilové vůle, která je v servisním plánu poprvé v 60 000 km, nebylo zjištěno žádné opotřebení a ventily nebylo potřeba vůbec seřizovat. Jak lépe potvrdit kvalitu a spolehlivost než právě takhle? Multistrada ale po servisu ještě dále pokračovala v plánovaném programu a poslední únorový týden se vrátila do Borgo Panigale, kde je již vystavena v továrním muzeu, s výsledným číslem 67 925 ujetých kilometrů na displeji.

Jak celá akce probíhala, to si můžete pročítat na speciálním webu. Jenom zopakujeme, že šanci zúčastnit se dostali jezdci ze šesti evropských zemí: Itálie, Francie, Rakouska, Polska, Španělska a Velké Británie. Česko mezi vyvolenými trhy bohužel (ale asi ne překvapivě) chybělo, ovšem motorka se na naše území přeci jenom podívala, když ji Polák Damian převážel v červenci z World Ducati Weeku v italském Misanu do Varšavy. Kromě Česka (a domovin vybraných jezdců) Multistrada zavítala i do Portugalska nebo Belgie a navštívila i několik závodních okruhů (Silverstone, Le Mans, Spa-Francorchamps, Misano), samozřejmě ne jako aktivní účastník. Většina jezdců si vybrala velkolepé turistické trasy, a to nejen po asfaltu, protože když už máte na několik dní k dispozici skvělou cestovní motorku a jediným vaším úkolem je, najet na ní 2000 km a udělat pěkné fotky a videa, tak s ní nebudete jezdit po dálnici. Na zmiňovaném webu najdete zážitky všech, kteří se do sedla posadili, pěkně pohromadě, a klidně by mohly sloužit i jako případný tip na letní motodovolenou, itineráře si můžete stáhnout v GPX souborech.

Informace o redaktorovi

Jan Rameš (Odebírat články autora) - Výška redaktora: 174 cm

Autor článku obdržel prémii 0 Kč od 0 uživatelů.


TOPlist