A takhle nás vidí zákazníci, ukázalo McCafé
16.11.2018 15:57
Kavárna nemusí být jenom o kávě, důležitá je i atmosféra a pocit, který si z její návštěvy odnášíte. Na této myšlence staví nová kampaň McCafé.
Nová kampaň McCafé vychází z loňského konceptu. Tehdy tzv. McCafé stories ukazovaly tuto síť a její produkty pohledem fotografa Tomáše Třeštíka. V závěru tehdejší kampaně fotograf vyzval veřejnost, aby se s ním podělila o příběhy, které podle ní v McCafé vznikají. Tak vzniklo pokračování McCafé stories vol.2, s příběhy, které stvořili zákazníci McCafé a vybral Tomáš Třeštík. Celkem byly vybrány čtyři příběhy a reklama zahrnuje TV spoty venkovní reklamu a on-line komunikaci. Kreativně pochází kampaň z dílny pražské DDB, sociální media zaštítila Follow Bubble a nákup prostoru měla na starosti OMD.
Diskuse
Diskuze u článků starších půl roku z důvodu neaktuálnosti již nezobrazujeme. Vaše redakce.