Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste.

E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i pro dospělé. Těží zejména z unikátnosti svého sortimentu a z tvrdé práce, kterou Eva se svým týmem odvádí. V rozhovoru, který si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, jsme si tak povídali nejen o jejích začátcích, ale i o největších výzvách, kterým dnes ve svém byznysu čelí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Eva začínala podnikat a jak se z balkónu dostala k fungující firmě?
  • Co jí nejvíce pomohlo firmu nastartovat a z čeho dnes nejvíce těží?
  • Jaké největší výzvy musí řešit a jak vyřešila problémy se skladem?
  • Podle čeho plánuje objednávky nového sortimentu a skladové hospodářství?
  • Jak pracuje s lidmi a co se musela naučit?
  • Jak se jí daří skloubit práci a rodinu?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům a podnikatelkám?
  • Proč se vedle své činnosti věnuje i charitě, a to zejména Radosti dětem?

Další rozhovory s malými a středními e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek