Konference Retail Summit 2019 už má detailní program

pondělí, 7. ledna 2019, 12:45 Aktuality, Retail MediaGuru

Konference Retail Summit 2019 se uskuteční od 4. do 6. února 2019. Letošní jubilejní 25. ročník je věnován tématu zákaznického zážitku.

Zdroj: Blue Events

Zdroj: Blue Events

Na letošním Retail Summitu se bude diskutovat o tom, jak se posunout od negativních či neutrálních zkušeností k pozitivnímu zážitku. Zapojí se téměř 120 osobností, včetně například viceprezidenta Amazonu Ralfa Klebera z Německa, Matta Simistra, generálního ředitele Tesco pro střední Evropu nebo Sudana Jacksona z divize REWE digitální technologie.

Kromě dalších osobností z mezinárodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím, prodejců non-foodu nebo zástupců velkých i menších e-shopů, se letos zúčastní i výrobci různých kategorií potravin a spotřebního zboží, dodavatelé, další experti, politici, novináři a výzkumníci.

Konference, konaná již tradičně v Clarion Congress Hotel Prague, má otevřít řadu nových témat, která se stanou klíčovými teprve v blízké budoucnosti. Jde například o problematiku nové mega-kategorie „Smart Home“, o nový pohled na růst kategorií na základě dodání zážitku spotřebitelům či na novou generaci maloobchodních značek. Organizátoři připravili i speciální programový blok věnovaný tématu udržitelnosti.

V hlavním plenárním programu i v 13 paralelních odborných sekcích bude jako již tradičně věnována velká pozornost spolupráci mezi výrobou a obchodem, rozvoji lidského kapitálu, optimalizaci logistiky, komunikaci a prodeji v mnohokanálovém prostředí či implementaci nových technologií. Velmi systematicky bude také diskutováno zejména téma digitální transformace.

Podrobný program najdete na stránkách Retail Summitu, kde je také zároveň možné se registrovat.

-zue-