Analytický startup zaměřený na integraci marketingových kanálů Roivenue ustavuje dvě funkce ve vrcholovém vedení. Provozním ředitelem se stal Martin Souček, který předtím působil na podobné pozici ve startupu Response:now a v minulosti také založil a 10 let vedl filmovou distribuční firmu 24snails. Role marketingového ředitele se ujal Emil Jimenez, který založil a bezmála 10 let vedl pražskou komunikační agenturu Passion Communications, předtím byl jako art director v agenturách Leo Burnett či Lowe.
Na dva nové manažery přecházejí některé povinnosti generální ředitele Roivenue Pavla Šímy. Ten se má věnovat rozvoji produktu a obchodu v londýnské kanceláři Roivenue, která se právě otevírá. Kromě Londýna buduje startup zastoupení v Bratislavě a Varšavě, operuje přitom s čerstvou investicí od Pale Fire Capital. V základním týmu má 25 lidí a přibližně stejný počet externích spolupracovníků.