Čínská společnost inteligentního maloobchodního prodeje Suning představila na veletrhu CES 2019 novou strategii „RaaS" pro urychlení digitalizace maloobchodu

Dr. Jack Jing, COO of Suning Technology Group published the

Dr. Jack Jing, COO of Suning Technology Group published the "RaaS" strategy

Suning’s booth at CES 2019

Dr Jack Jing, provozní ředitel společnosti Suning Technology Group, zahájil novou strategii.

Otevřená platforma umožní partnerům přístup k technologicky řízenému ekosystému.

Malí a střední maloobchodníci ji mohou využít ke zvýšení provozní efektivity a zlepšení zkušeností zákazníků.

Suning, obchodní gigant, který se umístil na druhém místě mezi čínskými nestátními společnostmi, a vlastníci portálu Suning.com, maloobchodní společnosti ze seznamu Fortune Global 500, dnes na veletrhu CES 2019 v Las Vegas představili svou novou strategii „Maloobchod jako služba" (ve zkratce RaaS), založenou na strategii Inteligentního maloobchodu, s cílem posílit budoucí rozvoj tohoto odvětví.

Tato strategie, považovaná za „mozek" inteligentního maloobchodu, je v podstatě model otevřené platformy, přes kterou mohou partneři využívat portfolio dlouhodobě akumulovaných technologických schopností a zkušeností společnosti Suning s všestranným provozem, včetně:

  • SaaS (Software jako služba) -- na základě spotřebitelsky orientovaných postupů v oblasti výzkumu a vývoje dosáhla společnost Suning komerčních aplikací AI, IoT a velkých dat v celém obchodním procesu, jako jsou Doporučení pro personalizované produkty, Digitální obchod a Služby pro inteligentní domácnost.

  • PaaS (Platforma jako služba) -- skládá se z platformy AI společnosti Suning, platformy pro velká data a více než 80 obchodních serverů. Platforma AI je provozována třemi základními algoritmickými platformami, které podporují více než 150 dovedností AI a více než 80 maloobchodních scénářů, zatímco platforma pro velká data by mohla shromažďovat, zpracovávat a distribuovat více než 600 milionů informací uživatelů vytvořených z více než 2 000 maloobchodních scénářů, spolu s 15 miliardami datových výpočtů za den.

  • IaaS (Infrastruktura jako služba) -- Společnost Suning dokončila tvorbu infrastruktury, která zahrnuje výpočetní techniku, úložiště, vytváření sítí, IDC (Centrum internetových dat) a služby softwarové infrastruktury, které silně podporují přední průmyslové ekosystémy.

  • HaaS(know-how jako služba) -- Společnost Suning vlastní 5 center výzkumu a vývoje a 35 poboček pro řešení, doma i v zahraničí. Pro neustálé poskytování nejnovějších a nejinovativnějších technických vědomostí pro zkoumání budoucích trendů a příležitostí průmyslu byl vytvořen výtečný tým talentů sestávající z více než 10 000 odborníků.
  • Dr Jack Jing, provozní ředitel Suning Technology Group, uvedl: „Jako největší všestranný maloobchodní prodejce v Číně víme, že inteligentní maloobchod je v digitalizované době klíčem k přilákání a spokojenosti zákazníků. Chceme spolupracovat s více partnery v tomto odvětví, abychom otevřeli přístup k datům, technologiím a nástrojům, které jim pomohou lépe porozumět jejich uživatelům a dosáhnout obchodních cílů. Tímto je strategie „Maloobchod jako služba" („RaaS").

    Strategie „RaaS" společnosti Suning nyní nabízí průmyslovým odborníkům, jako jsou výrobci, malí a střední maloobchodníci a dokonce i vývojáři technologií nebo poskytovatelé služeb, integrovaná řešení, která posílí jak provozní efektivitu, tak zkušenosti zákazníků.

    Společnost Suning pro další propagaci této strategie oznámila spolupráci s řadou průmyslových partnerů - společnostmi GaiaWorks, Ecovacs Robotics a SenseTime, nejcennějším „jednorožcem" (úspěšný startup) v oblasti AI na světě a největší společností s přímým zaměřením na AI, aby tak prohloubila vývoj a rozšířila možnosti využití tohoto řešení.

    Společnost Suning s téměř 30 lety zkušeností v oblasti online i offline prodeje zároveň oznámila, že na veletrhu na CES 2019 zpřístupní softwarový zdroj svého inteligentního maloobchodního ekosystému. Cílem je umožnit malým a středním podnikům v oblasti maloobchodu sdílet technologické výhody větších podniků, zvýšit schopnost a efektivitu provozu. Společnost Suning začala uplatňovat svůj sdílený systém správy a provozu prodejen v rámci svého Programu maloobchodního cloudu, který byl zahájen v roce 2018, aby podpořil malé a střední maloobchodní franšízy v menších městech v Číně a v průběhu roku dosáhl pozoruhodných výsledků. Díky umožnění přístupu k inteligentnímu maloobchodnímu ekosystému společnosti Suning nyní celostátně existuje více než 2 000 obchodů Maloobchodního cloudu Suning, které jsou vybaveny obchodními servery RaaS společnosti Suning.

    Stánek společnosti Suning je umístěn jako Stánek 26030 v pavilonu LVCC S2.

    O společnosti Suning

    Společnost Suning, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2018 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 80,85 miliard USD (557,9 miliard RMB). Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com byla v roce 2018 uvedena na seznamu Fortune Global 500. Další informace naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com

    Foto - https://mma.prnewswire.com/media/806308/Suning_Booth_at_CES.jpg

    Foto - https://mma.prnewswire.com/media/806309/Dr_Jack_Jing_Suning.jpg

    Pro dotazy z médií v souvislosti s účastí společnosti Duniny na veletrhu CES 2019 kontaktujte: Edd Ross, H+K Strategies (Londýn), Edd.Ross@HKstrategies.com, D: +44 207 973 4470

    Klíčová slova USA-obchod-počítače-Suning Holdings Group

    Oblast
    USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

    Kategorie
    Obchod, marketing
    IT, telekomunikace

    ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
    Přihlásit k odběru

    Upozornění:
    Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.