Dr Jack Jing, provozní ředitel společnosti Suning Technology Group, zahájil novou strategii.
Otevřená platforma umožní partnerům přístup k technologicky řízenému ekosystému.
Malí a střední maloobchodníci ji mohou využít ke zvýšení provozní efektivity a zlepšení zkušeností zákazníků.
Suning, obchodní gigant, který se umístil na druhém místě mezi čínskými nestátními společnostmi, a vlastníci portálu Suning.com, maloobchodní společnosti ze seznamu Fortune Global 500, dnes na veletrhu CES 2019 v Las Vegas představili svou novou strategii „Maloobchod jako služba" (ve zkratce RaaS), založenou na strategii Inteligentního maloobchodu, s cílem posílit budoucí rozvoj tohoto odvětví.
Tato strategie, považovaná za „mozek" inteligentního maloobchodu, je v podstatě model otevřené platformy, přes kterou mohou partneři využívat portfolio dlouhodobě akumulovaných technologických schopností a zkušeností společnosti Suning s všestranným provozem, včetně:
Dr Jack Jing, provozní ředitel Suning Technology Group, uvedl: „Jako největší všestranný maloobchodní prodejce v Číně víme, že inteligentní maloobchod je v digitalizované době klíčem k přilákání a spokojenosti zákazníků. Chceme spolupracovat s více partnery v tomto odvětví, abychom otevřeli přístup k datům, technologiím a nástrojům, které jim pomohou lépe porozumět jejich uživatelům a dosáhnout obchodních cílů. Tímto je strategie „Maloobchod jako služba" („RaaS").
Strategie „RaaS" společnosti Suning nyní nabízí průmyslovým odborníkům, jako jsou výrobci, malí a střední maloobchodníci a dokonce i vývojáři technologií nebo poskytovatelé služeb, integrovaná řešení, která posílí jak provozní efektivitu, tak zkušenosti zákazníků.
Společnost Suning pro další propagaci této strategie oznámila spolupráci s řadou průmyslových partnerů - společnostmi GaiaWorks, Ecovacs Robotics a SenseTime, nejcennějším „jednorožcem" (úspěšný startup) v oblasti AI na světě a největší společností s přímým zaměřením na AI, aby tak prohloubila vývoj a rozšířila možnosti využití tohoto řešení.
Společnost Suning s téměř 30 lety zkušeností v oblasti online i offline prodeje zároveň oznámila, že na veletrhu na CES 2019 zpřístupní softwarový zdroj svého inteligentního maloobchodního ekosystému. Cílem je umožnit malým a středním podnikům v oblasti maloobchodu sdílet technologické výhody větších podniků, zvýšit schopnost a efektivitu provozu. Společnost Suning začala uplatňovat svůj sdílený systém správy a provozu prodejen v rámci svého Programu maloobchodního cloudu, který byl zahájen v roce 2018, aby podpořil malé a střední maloobchodní franšízy v menších městech v Číně a v průběhu roku dosáhl pozoruhodných výsledků. Díky umožnění přístupu k inteligentnímu maloobchodnímu ekosystému společnosti Suning nyní celostátně existuje více než 2 000 obchodů Maloobchodního cloudu Suning, které jsou vybaveny obchodními servery RaaS společnosti Suning.
Stánek společnosti Suning je umístěn jako Stánek 26030 v pavilonu LVCC S2.
O společnosti Suning
Společnost Suning, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2018 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 80,85 miliard USD (557,9 miliard RMB). Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com byla v roce 2018 uvedena na seznamu Fortune Global 500. Další informace naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/806308/Suning_Booth_at_CES.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/806309/Dr_Jack_Jing_Suning.jpg
Pro dotazy z médií v souvislosti s účastí společnosti Duniny na veletrhu CES 2019 kontaktujte: Edd Ross, H+K Strategies (Londýn), Edd.Ross@HKstrategies.com, D: +44 207 973 4470