Software komunikačního modulu pro systém tísňového volání (eCall) je vadný. V důsledku toho může být nemožné se spojit s centrem tísňového volání společnosti Mercedes-Benz, nebo přenést údaje o vozidle.
Svolávány jsou modely CLA, GLA, SLC, A-Class, AMG GT, C-Class, E-Class, S-Class, SL, B-Class, GLC, CLS a G-Class vyrobené v období let 2016 – 2018.
Tato zpráva má pouze informační charakter k typu vozidla, které jste vybrali. Vzhledem k tomu, že uvedené nedostatky se často týkají konkrétních součástí (typ motoru, karoserie, zařízení podle výbavy), nemusí se svolávací akce týkat všech vozidel tohoto typu. Jediným spolehlivým zdrojem informací o skutečném stavu konkrétního vozidla je ověření podle VIN u autorizovaného dealera..
Co by měl udělat majitel?
Pokud si myslíte, že by se svolávací akce mohla týkat vašeho vozu, měli byste se obrátit na nejbližší autorizovaný servis Mercedes-Benz a požádat o bližší informace. Po nahlášení VIN kódu vozidla zjistíte, zda se na vašem autě závada vyskytuje, či zda již byla vyřešena předchozím majitelem v případě, že se jedná o vůz koupený "z druhé ruky". Použít můžete náš vzorový text žádosti a vyhledávač servisů.
Pokud máte zájem o detailnější prověření – jako například skutečný rok výroby, servisní historie, záznamy o poškození a další údaje z historie vozu v celkem až 21 kategoriích, můžete odeslat VIN kód do systému Autotracer. Jedná se sice o placenou službu, ale díky našemu partnerství se společností Cebia vám bude poskytnuta sleva 100,- Kč.
Aktuálně 4486 svolávaček