INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

01 kopieVolkswagen Touareg patří mezi vítěze jubilejního 25. ročníku prestižní nezávislé ankety Auto roku v České republice. Rozhodlo o tom hlasování veřejnosti, která měla na výběr 23 nominovaných nových modelů. Loni představená 3. generace vlajkové lodi značky Volkswagen se stala „Autem roku 2019 v ČR“ v kategorii „Velká SUV“.

Třetí generace vozu Volkswagen Touareg je s 32% meziročním růstem prodejů oblíbená také u zákazníků. 

„Volkswagen Touareg má mezi českými motoristy skvělou pověst, což potvrzuje nejen dlouhodobě vysoký zájem zákazníků o tento model, ale i nynější vítězství v prestižní anketě Auto roku v ČR, z něhož máme velkou radost,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Nový Volkswagen Touareg navázal ihned po svém příchodu na český trh na mimořádné úspěchy svého předchůdce. Počet registrací naší vlajkové lodi v roce 2018 meziročně vzrostl o více než 32 % na 485 vozů.“

Oblíbenost luxusního SUV Volkswagen Touareg tak dokazují nejen spokojení zákazníci, ale také veřejnost, která v anketě Auto roku 2019 pasovala tento vůz mezi krále velkých SUV. „Je na místě poděkovat jak klientům, tak široké hlasující veřejnosti za přízeň věnovanou modelu Touareg a značce Volkswagen, velice si jejich podpory vážíme. Ofenzivu SUV letos doplníme kompaktním modelem T-Cross, který je již v předprodeji a od dubna se dostane k prvním zájemcům,“ dodal Jiří Štoček.

Třetí generace modelové řady Volkswagen Touareg oslavila světovou premiéru v březnu 2018 a o měsíc později byl zahájen její předprodej na českém trhu. Nový Volkswagen Touareg, nabízený za ceny od 1 491 900 Kč, ukazuje cestu do budoucnosti bezpočtem inovativních systémů v oblastech konektivity, asistenčních, komfortních, informačních a zábavních funkcí i osvětlovací techniky.

„Auto roku 2019 v ČR“ v kategorii „Velká SUV“ podle hlasování veřejnosti zaujme na první pohled svým progresivním designem. V interiéru je nový Touareg s přístrojovou deskou Innovision Cockpit průkopníkem digitalizace. Nová měřítka v oblastech bezpečnosti a komfortu stanovuje síťové propojení bezpočtu asistenčních systémů či špičkové LED-Matrix světlomety IQ. Light. Touareg je ve svém segmentu etalonem také svými jízdními vlastnostmi na silnici i v terénu. Mezi výjimečné technické inovace v konstrukci podvozku patří mimo jiné elektromechanicky nastavitelné příčné zkrutné stabilizátory a aktivní řízení všech kol.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2017 vyrobil Volkswagen 6,23 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 198 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 7700 prodejců se 74 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3