INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

20160809LI003K historicky rekordním počtům objednávek a dodaných vozidel přispěly nejen tradiční bestsellery T6 a Caddy, ale také mimořádné úspěchy nové generace modelu Crafter, vlajkové lodi značky Volkswagen Užitkové vozy.

Na celém světě předala značka Volkswagen Užitkové vozy v roce 2018 zákazníkům celkem 499 700 vozidel modelových řad T, Caddy, Crafter a Amarok (+0,4 procenta). Uplynulý rok se tak zařadil mezi nejúspěšnější roky v historii značky.

„České firmy a čeští podnikatelé i živnostníci důvěřují na své cestě k úspěchu praktickým, robustním a spolehlivým vozidlům značky Volkswagen Užitkové vozy,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Díky tomu jsme mohli v loňském roce ještě více upevnit naše dlouhodobé postavení jedničky na českém trhu v kategoriích M1 a N1 a přepsat historické rekordy v počtech objednávek i dodaných vozidel. Kromě tradičních bestsellerů T6 a Caddy hraje stále významnější roli i náš největší model Crafter, který přesvědčuje svou bezkonkurenční všestranností i výhodnými celkovými náklady. Čeští zákazníci oceňují rovněž naše vynikající zákaznické služby, mezi něž patří například sériová záruka na 2+2 roky/200 000 km, autopůjčovna Das RentAuto nebo specializovaný portál pro individuální nástavby a vnitřní vybavení.“

Volkswagen Užitkové vozy dosáhl v roce 2018 v České republice celkového počtu 6242 registrací nových vozů v kategoriích M1 a N1, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 2,8 % a podílu na trhu 16,2 %. Za rekordní zájem českých zákazníků vděčí značka Volkswagen Užitkové vozy především modelovým řadám T6 a Caddy. Na českém trhu bylo v roce 2018 registrováno 2594 nových vozů Transporter, Multivan, Caravelle a California a 2324 vozů Caddy a Caddy Maxi.

Skvěle se loni dařilo také největší modelové řadě Crafter, která přesvědčila o svých mimořádných kvalitách 1055 zákazníků, což je nejlepší výkon v historii značky. Významné postavení ve svém segmentu si udržuje rovněž robustní pickup Amarok, který se na loňském vynikajícím výsledku značky Volkswagen Užitkové vozy podílel 269 registrovanými vozy.

Počet dodaných vozidel značky Volkswagen Užitkové vozy v jednotlivých regionech a na jednotlivých trzích:

V západní Evropě bylo zákazníkům v uplynulém roce předáno 337 000 vozidel (+1,5 procenta). Z toho bylo 127 700 vozidel (+4,1 procenta) určeno pro domácí německý trh. Značka Volkswagen Užitkové vozy dodala 16 600 vozidel do Španělska (+12,0 procenta), 47 000 vozidel do Velké Británie (+1,7 procenta), 13 400 vozidel do Itálie (+0,1 procenta) a 21 100 vozidel do Francie (-6,5 procenta). Ve východní Evropě dosáhla značka nárůstu
o 6,4 procenta na 43 800 vozidel dodaných zákazníkům.

Značka Volkswagen Užitkové vozy zaznamenala zvýšení počtu dodaných vozidel také v Africe (+19,8 procenta na 19 300 vozidel), Jižní Americe (+7,5 procenta na 44 400 vozidel) a asijsko-pacifickém regionu
(+1,9 procenta na 26 800 vozidel).

Za výsledky z roku 2017 zaostaly počty dodaných vozidel v Severní Americe (Mexiko; -8,2 procenta na 9600 vozidel) a na Středním východě
(-38,0 procenta na 19 000 vozidel).

Značka Volkswagen Užitkové vozy

„Nabízíme našim zákazníkům na celém světě nejlepší řešení pro přepravu.“ Volkswagen Užitkové vozy nese jako samostatná značka v koncernu Volkswagen globální zodpovědnost za vývoj, výrobu a prodej lehkých užitkových vozů, přičemž vyrábí modelové řady Transporter, Caddy, Crafter a Amarok. Volkswagen Užitkové vozy vypracovává v dialogu se svými zákazníky vhodné koncepce vozidel, jakož i telematická a logistická řešení pro šetrné využívání zdrojů s nejvyšší možnou efektivitou. V roce 2017 prodala značka cca 498 000 lehkých užitkových vozů, které vyrábí v závodech Hannover (D), Poznań (PL), Września (PL) a Pacheco (ARG). Volkswagen Užitkové vozy má na celém světě více než 21 000 zaměstnanců, včetně 14 000 zaměstnanců v závodě Hannover.

Novinka! Informace o všech aspektech výrobního závodu v Hannoveru naleznete na:
https://www.facebook.com/VolkswagenNutzfahrzeugeMeinWerk/ 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3