Třetím partnerem skupiny Magnas se stal Petr Jelínek

úterý, 29. ledna 2019, 10:40 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Petr Jelínek se připojuje k Robertu Renčovi a Martinu Šafrovi.

Petr Jelínek, foto: Magnas

Petr Jelínek, foto: Magnas

Komunikační skupina Magnas oznámila vstup nového partnera do skupiny. Stal se jím Petr Jelínek, který se tak připojil k Robertu Renčovi a Martinu Šafrovi. Všichni tři dříve pracovali společně v Centrum Holdings, Renč s Jelínkem později také v TV Nova a TV Prima.

Jelínek, který naposledy vedl pražskou pobočku Business Factory, bude zodpovědný za rozvoj nových obchodních příležitostí a zároveň bude dohlížet na rozvoj divize Social a podílet se na strategickém řízení celé skupiny a integraci technologických řešení pro správu kampaní jak v online, tak v offline prostředí.

Do Magnas se také od začátku roku do týmu divize Creative připojily Petra Sokolová a Lucia Compeľová. Petra Sokolová přišla na pozici account managera, Lucia Compeľová rozšiřuje tým grafiků, kteří se podílejí primárně na printových a on-line projektech.

Magnas nově založil k divizi Performance (Premier Partner Google), do které nedávno přišla Alena Burdová (ex. H1, Seznam.cz, Uniqa pojišťovna) jako senior performance specialist, i vlastní in-house divizi Social a na pozici social media strategist nastoupila Adriana Suská.

-mav-