Do digitální agentury Kindred nastoupila Nastia Ladina. Přichází z reklamní agentury Fallon Prague z ttéže komunikační skupiny Publicis, kde působila na pozici client lead partner, byla zodpovědná za klientský servis pro Škoda Auto nebo pro značky Frisco a Birell. V novém působišti má z pozice client service director na starost rozvoj týmu klientského servisu včetně optimalizace klientských a interních procesů.
Předtím pracovala na Ukrajině, například v lokální pobočce Saatchi & Saatchi, kde měla jako account director na starost vybrané značky firem Coca-Cola a Phillip Morris. Během své kariéry v agenturách spolupracovala na projektech se značkami Renault, Nestlé nebo Samsung.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli