Když sága DOOM před několika týdny slavila 25. narozeniny, jeden z jejích původních autorů, John Romero, potěšil řadu fanoušků oznámením projektu Sigil (nebo SIGIL, ale já bych to s těmi velkými písmeny radši nepřeháněl). Romero se pustil do tvorby bezplatného megawadu, který funguje jako taková skoro oficiální pátá kapitola pro původní Doom z roku 1993, potažmo The Ultimate Doom. Sigil jakožto určitá forma modu přitom slibuje devět úrovní pro singleplayer a deathmatch.
Původně měl být megawad k dispozici během února, ať už v bezplatně dostupné verzi, nebo ve dvou speciálních krabicových edicích, jež byly v prodeji jen po dobu několika dní a jejichž obsah najdete na oficiálním webu Sigilu. Krabicovky se však opozdí, očividně došlo během výroby k neočekávanému zdržení a Romero si chce být jistý, že bude vše v co možná nejlepším stavu. Proto došlo k rozhodnutí odložit Sigil na duben, a to nejen speciální fyzické edice, ale i samotný bezplatný megawad. Na možnost znovu likvidovat démony v režii Johna Romera si tak budeme muset počkat o dva měsíce déle.
I have an update on SIGIL – check it out here: https://t.co/fIGO7Cr3jf pic.twitter.com/ofyAKOJSHJ
— ???? ?????? (@romero) February 16, 2019
Aneb jak žít přes čtvrt století ze hry, na které jste toho vlastně zas tak moc neudělali.
udělal ty nejlepší mapy které jsou dnes už klasiky a na tu dobu měl dost originální nápady to se mu musí nechat. Ale je pravda že Romero už asi nebude v herním světě spojován z ničím jiným než z Doomem.
a s Daikatanou
Dělal level design první kapitoly Dooma, a pak ještě pár levelů z kapitol ostatních. Ale za sebe nemůžu říct, že by mi přišlo, že nad zbytkem map v Doomu jeho mapy nějak vyčnívají. Ve své době slušný level designer, to jo, ale že by byl extra třída jako třeba John Carmack coby programátor? Ale jestli se něco musí Romerovi nechat, tak to, že měl čuch na lidi, když sestavil dnes už legendární tým id Softu.