Tržby THQ Nordic v posledním čtvrtletí roku 2018 skokově vzrostly o 441 % a meziroční obrat dokonce o 713 %, čemuž napomohly četné loňské akvizice. Portfolio vydavatele nabobtnalo o mobilní studio HandyGames, autory Goat Simulator Coffee Stain Studios, finské Bugbear Entertainment s plejádou závodních her a v neposlední řadě o mediálního giganta Koch Media s dceřinou Deep Silver.
Společnost získala také práva na značky Kingdoms of Amalur, Alone in the Dark nebo Carmageddon a opomenout nemůžu ani čerstvý nákup tuzemských Warhorse Studios. THQ Nordic se možná s polykáním menších společností utrhlo ze řetězu, na druhou stranu mu to zatím vcelku uspokojivě vychází.
Šéf vydavatelství se ve zprávě dotkl také propíraného tématu distribučních platforem. „Herní trh je v dnešní době rozmanitější než kdy dřív. Distribuční platformy a technologie se vyvíjejí, ať už jde o zaběhlé hráče, nebo dravé nováčky. Obecně vítám nové možnosti a technologické pokroky, které nám umožňují efektivněji distribuovat obsah k širší základně fanoušků a hráčů. Je to šance, jak rozvířit ustálené obchodní modely, prostor pro nová partnerství a širokou paletu nových možností,“ vyjádřil se Lars Wingefors.
Prvním využitím onoho víru je pro THQ Nordic, potažmo Deep Silver, exkluzivní vydání Metra Exodus na Epic Store, což neznamená, že v oblasti marketingu předtím neexperimentoval. K vydání Darksiders 3 si kupříkladu najal cosplayerku Ruby True, na čemž by v dnešní době nebylo nic zvláštního, jenže ji v kostýmu Fury obsadil v ASMR videu.
Příjemný lechtavý pocit na kůži za krkem není zrovna to, co si většina z nás na první dobrou asociuje s Darksiders, takže se série videí dočkala podobně rozporuplných ohlasů jako samotná hra. Rozhodně se ale nedá říct, že by se THQ Nordic bál zkoušet nové věci.