Manželé Berdychovi tvářemi nové kolekce Pietro Filipi

Text: Klára Dedková

V prostorách butiku Pietro Filipi na Národní třídě byla včera odhalena nová kampaň ke kolekci jaro/léto 2019. Tvářemi jsou manželé Berdychovi, které si majitel vybral proto, že nejlépe reflektují myšlenku kolekce. „Hlavním sloganem a myšlenkou je, že když o něco jde, tak nemá cenu spěchat. Snímky páru vyjadřují počátek jejich vztahu, kdy se Tomáš seznamuje s Ester, i dnešní stav, kdy žijí v manželství založeném na důvěře,“ popisuje majitel Pietro Filipi Michal Mička.

Slogan "když o něco jde, tak nemá cenu spěchat" má také poukázat na složitou výrobu kolekce, jež u každého kusu oblečení trvá přibližně 12 měsíců. „Proces začíná veletrhem, pokračuje výběrem materiálů, designem, konstrukcí, technologiemi, vzorkováním až po samotný příchod do obchodu. Chceme poukázat na to, že nejsme fast fashion značka, ale že se na věcech snažíme pracovat tak, aby byly propracované do detailu,“ dodává Mička.

Kampaň se fotila v Monaku za hezkého počasí, které v Česku chybělo. Navíc tam tenista s modelkou žijí, a tak to bylo spojené i s tím, kde spolu tráví čas. „Je to pro mě milé zpestření pracovat pro velmi úspěšnou českou značku. Oba jsme Češi a jsme dobře vidět ve světě, takže to spojení je moc hezké,“ vysvětluje tenista a tvář aktuální kampaně Pietro Filipi Tomáš Berdych. O tom, jak celou kampaň i kolekci vnímá jeho manželka a modelka Ester Berdych Sátorová, si můžete přečíst v následujícím rozhovoru:

Spolu s vaším manželem jste se v srpnu 2013 objevili také na titulní straně ELLE. Nyní jste nafotili kampaň pro Pietro Filipi. Jak se vám spolu pracuje?

Skvěle. Je to můj manžel, takže se před ním vůbec nestydím. Tomáš má za sebou už spoustu focení, je v tom profesionál, někdy skoro větší než já. Focení kampaně pro Pietro Filipi v Monaku jsme si velmi užívali, je pro nás velmi hezké, že můžeme někdy pracovat spolu a vážíme si toho. Ten výsledek je nádherný.

Je pro vás kampaň pro českou značku Pietro Filipi něčím výjimečnější, než když fotíte pro zahraniční klienty?

Je a moc si toho vážíme právě z důvodu, že je to česká značka. Myslím, že má velký potenciál být úspěšná i v zahraničí. My Češi se často ve věcech podceňujeme, což je škoda, protože jsme nadměrně dobří. Opravdu musím pochválit Čechy, že jsme mimořádně pracovití. Česká firma je pro nás s Tomášem velmi blízká, protože Čechy vnímáme jako svůj domov, i když zde nebydlíme.

Čím by mohla kolekce zaujmout v zahraničí?

Oslovuje každou z věkových skupin a má výborné materiály. Byla jsem teď pracovně v Římě a měla jsem půjčený oblek od Pietro Filipi. Dala jsem ho do malého kufru a k mému překvapení jsem ho po letu neměla vůbec pokrčený. Oblečení je navíc za dobrou cenu, nezpotíte se v něm a cítíte se velmi příjemně. 

Jaký kousek z kolekce SS 2019 se vám nejvíc líbí?
Jsou to tyto šaty, co mám právě na sobě. Dlouhé, saténové, a navíc v luxusní krémové barvě. Vzala bych si je klidně na večerní ples. Na focení v Monaku jsem je oblékla jako poslední a zamilovala se do nich. Byla už zima a my fotili na krásném mole, kde foukal vítr, který dal šatům ještě více vyniknout. Ačkoliv jsou šaty volné a splývavé, vypadají ohromně sexy.

Jaký kus oblečení se vám nejvíc líbí na mužích?

Jelikož vidím manžela často ve sportovním oblečení, líbí se mi v klasické košili se sakem. V tom vypadají muži nejlépe. Sako nosí Tomáš vždy, když jdeme spolu na večeři, a já to naprosto zbožňuji. 

Díky ELLE máte šanci nakouknout do zákulisí focení v Monaku. Podívejte se do naší galerie: