reklama

Trendy v psích doplňcích? Letí korek, ekologie i moderní technologie

Rádi byste svému psímu miláčkovi pořídili stylový dárek? Máme pro vás skvělý tip. Vlastně spoustu tipů podle posledních trendů.

Foto: iStock

"Lidé se začínají vracet ke kvalitě materiálů, a to jak obecně, tak i při výběru psích doplňků," říká Denisa Absolonová, spoluzakladatelka malé rodinné firmy Doggity, která právě takové věci vyrábí.

Se svým manželem ručně vyrábí korkové psí obojky a vodítka, ale na jejich e-shopu Doggity najdete i další ekologické psí vychytávky. Původně jen hledali hezkou, funkční a ekologickou variantu pro svoji fenku Honey Bee, až z toho vznikl společný byznys. 

Jaké jsou trendy v psích doplňcích?

Obecně se začíná využívat automatizace a technologie, ostatně jako ve všech jiných odvětvích. Hodně se objevují různá krmítka, senzory a čipy, chytré obojky a další produkty, které jdou s dobou. My se snažíme jít tou druhou stranou. Chceme lidem připomenout, že když se něco dělá s láskou a péčí, je to vidět a cítit. Často se stává, že nám lidé píšou "Korkový obojek? Co to je za nápad?" Veškeré tyto pochybnosti a údivy ale končí v okamžiku, kdy člověk obojek nebo vodítko chytí do ruky.

Mění se trendy v průběhu času nějak?

Určitě ano. Hlavním hybatelem těchto trendů je logicky technologie. Díky tomu, že samotná technologie jde dopředu velmi rychle, tak i nové a revoluční produkty v oblasti domácích mazlíčků přichází prakticky na měsíční bázi. Ať už je to chytrý podkožní čip, který se s telefonem páruje přes Bluetooth a sleduje pohyb a aktivity psa, nebo tester moči, který přes aplikaci pozná, zda je pes fyzicky v pořádku či naopak nepotřebuje kontrolu u veterináře.

Co lidi nejčastěji kupují?

Tohle se hodně odvíjí od potřeb, které pes má. Nejčastěji se kupují samozřejmě krmiva, poté doplňky jako obojky, vodítka či misky na vodu a krmivo. V neposlední řadě jsou často kupované hračky a veškeré doplňky pro fyzickou aktivitu psů.

Dbají zákazníci i na design, nebo hlavně na funkčnost?

I přesto, že jsou ve finále všechny produkty především funkční, design hraje velkou roli. Samozřejmě že to je jeden z důvodů, proč máme více barevných variant jak obojků, tak vodítek. Obecně se lidé začínají vracet ke kvalitě materiálů. 

Jak vlastně značka Doggity vznikla?

Jsme mladá rodinka, která miluje pejsky, vlastně všechna zvířata a přírodu. Chtěli jsme dlouho vytvořit něco skvělého a originálního pro naši boxerku Honey Bee. Po dlouhém dumání jsme se rozhodli právě pro korek. Je to něco nového, co zatím český trh nenabízí. Hlavní výhodou je, že se jedná o přírodní materiál. Spojením korku, bavlny a kovových spon jsme vytvořili originální a ekologické psí obojky a vodítka. Nejsou ale jen tak ledajaké. Všechny produkty značky Doggity, které naleznete na internetových stránkách www.doggity.cz, sami ručně vyrábíme. A protože nám není jedno, jak se se zvířaty zachází, a už vůbec nám není jedno, jak se zachází s přírodou obecně, spřáhli jsme se s organizací pro práva a etické zacházení se zvířaty PeTA UK, abychom dokázali, že všechny produkty Doggity jsou 100% veganské. 

Proč jste se do toho pustili a co všechno děláte?

Chtěli jsme přinést něco nového pro naše čtyřnohé miláčky a zároveň trochu ulevit planetě. Jsme si plně vědomi toho, jak je planeta zatěžovaná, a chceme lidem ukázat, že i předmět jako obojek se dá udělat šetrně a bez nutnosti používání PVC materiálů nebo nedej bože kůže.

Kde se vaše produkty prodávají?

Prodáváme zatím pouze na našich stránkách www.doggity.cz. Jsme začínající e-shop, takže bychom chtěli tento rok ladit co nejvíce e-shop, dostat se do povědomí lidí a dostat naše obojky a vodítka mezi co nejvíce pejskařů. Ke konci roku bychom rádi udělali web i v jiném jazyce a expandovali mimo ČR, kde je poptávka po těchto produktech masivní.

Co připravujete do budoucna?

Další produkty z našich eko materiálů, možností je spousta a určitě nehodláme "skončit" u obojků a vodítek. Dále bychom chtěli zalistovat kvalitní krmivo ze zahraničí. Máme současně vyhlídnuté výrobce z Velké Británie, kteří veškeré své produkty vyrábí opravdu s tou nejvyšší kvalitou a podobná krmiva zde prakticky nejde sehnat. Jako poslední plánujeme tento rok účast na akcích, abychom mohli ukázat naše produkty nejen na obrazovce, ale hlavně fyzicky - drtivá většina lidi si totiž nedokáže korkový obojek moc představit. Není divu, jsme opravdu jedni z prvních, i v globálním měřítku.



"Ti lidé nechápou, o co jde." Filozof Kroupa varuje před ukrajinskou kapitulací | Video: Tým Spotlight
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama