Staropramen se stal partnerem české fotbalové reprezentace

úterý, 12. března 2019, 15:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novým partnerem fotbalové reprezentace na dva kvalifikační cykly se stává pivní značka Staropramen.

Generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen Petr Kovařík a předseda Fotbalové asociace ČR Martin Malík při podpisu partnerství, zdroj: Pivovary Staropramen

Generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen Petr Kovařík a předseda Fotbalové asociace ČR Martin Malík při podpisu partnerství, zdroj: Pivovary Staropramen

Pivní značka Staropramen uzavřela partnerství s Fotbalovou asociací ČR, partnerem fotbalové reprezentace se stala na dva kvalifikační cykly s příslušnou opcí na další spolupráci. Staropramen tak nastupuje na uvolněné místo po pivní značce Gambrinus, která se v roce 2017 rozhodla své partnerství neprodloužit kvůli kauzám českého fotbalu.  

Konkrétně se partnerství Staropramenu týká kvalifikací na mistrovství Evropy 2020 a následných bojů o mistrovství světa 2022. „Jsme velice rádi, že jsme se stali partnery české fotbalové reprezentace. Staropramen je dlouhodobě jednou z nejprodávanějších českých pivních značek v zahraničí. Na řadě trhů jako například v Anglii, Chorvatsku, Švédsku nebo Maďarsku je českou pivní značkou číslo 1. Přišlo nám logické spojit se s národním fotbalovým týmem a podpořit ho v jeho úsilí. Věříme, že v Evropě uspěje stejně jako se to podařilo našemu pivu,“ říká k partnerství Petr Kovařík, generální ředitel Pivovarů Staropramen.

„Od partnerství očekáváme, že nám pomůže zdůraznit naši silnou pozici v zahraničí i v očích českých spotřebitelů. Především nám ale umožní přiblížit se k fanouškům českého národního týmu. Na fotbale se vždy pilo pivo a u piva se zase vždy mluvilo o fotbale. To spojení je velmi přirozené a my nyní dostáváme příležitost být tam, kde budou fanoušci národního týmu,“ dodává Kovařík.

Partnerství budou provázet i různé aktivity pro fanoušky reprezentace, zákazníky značky i zaměstnance pivovaru.

-stk-