V Turíně žijící Rakušan Karl Abarth stavěl sportovní auta a příslušenství pro ně od 50. let, jeho výfuky přidávající šťávu fiatům byly vyhlášené. V sedmdesátých letech se jeho firma Abarth & Co stala závodním oddělením Fiatu. Ostré verze fiatů dnes zase nosí znak škorpiona. Značka Abarth letos slaví 70. výročí také na autosalonu v Ženevě.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 500 Coupé s karoserií Zagato (1957) byl vyroben pravděpodobně v počtu pouhých čtyř exemplářů.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 595 SS z roku 1970
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 750 Spider Zagato z roku 1957. Jde o jeden z pravděpodobně pouhých šesti vyrobených kusů.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 600 Record s karoserií Bertone (1956). Tento vůz ujel za 24 hodin 3 743,6 kilometru.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 500 Record s karoserií Pininfarina (1958) ujel za deset dnů 28 tisíc kilometrů s průměrnou rychlostí 116,38 km/h.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2000 (SE0 21) SP (Spider Prototipo) z roku 1971 osazený dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 260 koní.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 595 SS z roku 1970
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Vítězný vůz 500 km Nürburgringu: Abarth 1000 TCR Radiale Gr. 5 (1968)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 1000 Spider Sport z roku 1963 automobilového závodníka Petea Ettmüllera
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth OT 2000 America Coupé z roku 1966, jeden z pravděpodobně čtyř exemplárů
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 2-Mila z roku 1956
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 205 A Coupé vyrobený v letech 1949 až 1950. Jde o jeden z pravděpodobně pouhých tří kusů.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 1000 Bialbero Le Mans z roku 1962, vítězný vůz posádky H. Herrmann/E. Mahle
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 205 A Coupé (1949/50)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 2-Mila (1956)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 1000 Bialbero Le Mans (1962)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 2-Mila (1956) poháněný dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 208 koní.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2400 Coupé Allemano (1965)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth OT 2000 America Coupé (1966)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth OT 2000 America Coupé (1966)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 1300 GT (1963)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 2-Mila (1956)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 70 let Ženevský autosalon
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2400 Coupé Allemano (1965)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2400 Coupé Allemano (1965)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 1300 GT (1963) bývalého továrního jezdce Engelberta Mölla. Möllovi se podařilo shromáždit bezkonkurenční sbírku vozů Abarth čítající zhruba 40 exemplářů.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 2-Mila (1956)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth OT 2000 America Coupé (1966)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 1300 GT (1963)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 2-Mila (1956)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth OT 2000 America Coupé (1966)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 3000 (SE0 22) SP (Sport Prototipo) z roku 1970 je osazený třílitrovým osmiválcovem o výkonu 365 koní.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2000 (SE0 21) SP (Spider Prototipo) je jedním z posledních abarthů.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2000 (SE0 10) Sport Spider z roku 1968 poháněný dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 250 koní.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 500 Record s karoserií Pininfarina (1958)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth OT 2000 Periscopo (137 C) z roku 1968 je jedním z vůbec nejcennějších abarthů.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2400 Coupé Allemano (1965) s 2,5litrovým šestiválem o výkonu 157 koní je jedním ze soukromých vozů Carla Abartha.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth Simca 2-Mila (1956)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 2400 Coupé Allemano (1965)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Abarth 3000 (SE0 22) SP a Abarth OT 2000 Periscopo (137 C)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz