Síť Pro-Doma nasadila spoty od Filipa Renče

neděle, 17. března 2019, 09:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Síť stavebnin Pro-Doma se v nové kampani spojuje s režisérem Filipem Renčem.

Zdroj: Repro YT Pro-Doma

Zdroj: Repro YT Pro-Doma

Společnost Pro-Doma odstartovala koncem února novou marketingovou kampaň, v níž se opět spojila s režisérem Filipem Renčem. Ze spolupráce vzniklo šest televizních spotů s podtitulem „Rady rodičů“.

„Hlavní roli hrají poněkud popletený stařík a stařenka. Oba se snaží poradit svému synovi nejrůznější věci, které jsou dle nich nejlepší na stavbu nového domu. Někdy jsou to staré hadry, jindy harampádí do základu nebo rákos na střechu. Společnost Pro-Doma uvádí vše na pravou míru a jako zkušený partner radí, jaké materiály je nejlepší používat na moderní stavbu,“ popisuje tematickou linii kampaně Jan Minář, marketingový ředitel společnosti Pro-Doma.

Cílem kampaně je profilovat značku jako jasně rozpoznatelnou a odlišitelnou od konkurence s atributy modernosti a profesionality. Zároveň má podpořit prodej v době před hlavní sezónou.

Kampaň poběží až do dubna v televizi, rádiu, na internetu a také na prodejnách. Spoty jsou nasazeny na stanicích skupiny Nova a České televize, v rádiu na Impulsu či Frekvenci 1. V online prostředí kombinuje videoobsah, bannery, RB a také sociální sítě, konkrétně Facebook a YouTube.

-stk-