Hlavní navigace

Konica Minolta zakládá samostatné oddělení pro přímou komunikaci s inovačními manažery

20. 3. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © pressmast
Nové oddělení bude komunikovat s inovačními manažery a představovat nové technologie buď v inovačním centru, nebo přímo ve firmách. Konica Minolta plánuje v rámci Inovačních dnů oslovovat primárně společnosti působící v retailu či zdravotnictví.

Společnost Konica Minolta oznámila založení oddělení Inovace Konica Minolta se sídlem v Brně. Nové samostatné oddělení slouží k přímé komunikaci s inovačními manažery z řad velkých zákazníků, poradenských společností i zájemců ze segmentu SMB.

Potenciálním zákazníkům chceme ukázat naše technologie buď v našem inovačním centru, nebo přímo v jejich prostředí a s konkrétním dopadem na jejich činnost,“ uvedl Jiří Boháč, manažer inovací Konica Minolta Business Solutions Czech (KMBCZ).

Ambicí společnosti je stát se partnerem první volby pro všechny, kteří mají zájem o model „innovation as a service“. „Ten zahrnuje kombinaci služeb pokrývajících celý proces zavádění inovací i jejich následného provozu,“ doplnil Boháč.

Společnost uvedla, že oddělení Inovací aktuálně představuje projekt chytrých brýlí, inteligentních kamer nebo služby spojené s „kanceláří budoucnosti“, jako jsou elektronické podpisy, digitalizační služby či práce s daty prostřednictvím Office 365.

Inovační dny pro inovační manažery

Chytré technologie prezentuje Konica Minolta v rámci tzv. Inovačních dnů konaných v brněnském inovačním centru (BIC) a přilehlých prostorech Konica Minolta Laboratory Europe (KMLE), nebo individuálně přímo v prostorách potenciálních zákazníků.

V případě zájmu provedeme analýzu a průzkum prostředí přímo v dané firmě a navrhneme individuální vhodné řešení. Zákazník se tak o spolupráci na vývoji rozhoduje až ve chvíli, kdy má jasnou představu o finální podobě a konkrétních přínosech,“ popsal Tomáš Slavíček, innovation program manager v KMBCZ.

Konica Minolta se chce nejprve zaměřit zejména na segmenty retailu či zdravotnictví nebo oblast Průmyslu 4.0. První Inovační dny zahájila Konica Minolta na jaře roku 2018 u klíčových zákazníků s tím, že plánuje tyto akce opakovat zhruba po měsíci.

Channelworld_ozveny

V letošním roce jsme přivítali například zástupce společností Penny Market a GECO, které projevily zájem o technologie k zefektivnění logistiky. Inovační dny jsou tak i další zpětnou vazbou pro BIC a KMLE, které se můžou více zaměřit na to, co firmy skutečně potřebují,“ dodal Slavíček.

Zdroj: Konica Minolta

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?