Orion otevírá v centru Praze nastálo svůj Ateliér

čtvrtek, 4. dubna 2019, 10:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Po dvou letech testování pop-up formátu Orion otevírá v centru Prahy svůj čokoládový Ateliér.

Značka Orion otevírá na pražském Jungmannově náměstí svůj čokoládový Ateliér, foto: MediaGuru.cz.

Značka Orion otevírá na pražském Jungmannově náměstí svůj čokoládový Ateliér, foto: MediaGuru.cz.

Orion otevírá v Praze na Jungmannově náměstí v Lindtově pasáži svůj čokoládový Ateliér. Koncept místa, kde si návštěvníci mohou přijít vytvořit svou vlastní čokoládu, si značka testovala již v uplynulých dvou letech formou pop-upu v partnerských kavárnách. Nyní přichází se stálým formátem. 

„Ateliér je jedním z klíčových kamenů na cestě značky Orion. Před pěti lety jsme si řekli, že chceme v lidech vzbudit hrdost na to, že i u nás umíme dělat fantastickou čokoládu. Nejprve jsme relaunchovali základní řadu, před dvěma lety jsme uvedli Mistrovskou edici hořkých čokolád se 68 % kakaa, která u spotřebitelů boduje ve slepých testech,“ uvádí Roman Tiefa, marketingový manažer tabulkových čokolád a značky Orion ze společnosti Nestlé, s tím, že v prémiových čokoládách je Orion dnes v retailu už číslem dvě. 

Svým umístěním Ateliér odkazuje na pražský původ Orionu. „Značka Orion vznikla v Praze, kde se celé minulé století produkty s emblémem modré hvězdy vyráběly. Dnes se produkuje v továrně Zora v Olomouci. Nicméně, od dubna 2019 je čerstvou čokoládou Orion opět vonět i pražský Můstek. Je to jen kousek od Národní třídy, kde se Orion čokoláda prodávala v době zakladatele značky, pana Maršnera,“ vysvětluje Lucie Klusáková, manažerka projektu čokoládového projektu Orion Ateliéru. 

Interiér Ateliéru navazuje na hodnoty značky, jako je autentičnost a otevřenost. Pracuje s přírodními materiály, kubistickými prvky i motivy, odkazujícími na dílo malíře a autora loga Orion Zdenka Rykra. Hvězda Orion se objevuje nejen ve formě brandingu nad pultem, ale i na omítce. Autorem návrhu je architekt Pavel Lindovský. 

Interiér Ateliéru pracuje s kubistickými prvky a přírodními materiály, foto: MediaGuru.cz.

Interiér Ateliéru pracuje s kubistickými prvky a přírodními materiály, foto: MediaGuru.cz.

Čokoládový základ i další pochoutky bude připravovat Martin Pokorný, zdroj: Nestlé.

Čokoládový základ i další pochoutky bude připravovat Martin Pokorný, zdroj: Nestlé.

V Ateliéru jsou k zakoupení již hotové čokoládové pochoutky v obalech s motivy Zdenka Rykra, foto: MediaGuru.cz.

V Ateliéru jsou k zakoupení již hotové čokoládové pochoutky v obalech s motivy Zdenka Rykra, foto: MediaGuru.cz.

Zájemci si zde ale mohou i odzdobit čokoládu podle svého, foto: MediaGuru.cz.

Zájemci si zde ale mohou i odzdobit čokoládu podle svého, foto: MediaGuru.cz.

V Orion Ateliéru bude český čokolatiér a cukrář Martin Pokorný připravovat základ pro jemnou tabulkovou čokoládu obsahující 68 % kakaa. „Čokoládu si návštěvník Ateliéru bude moct sám dochutit a ozdobit libovolnými přírodními ingrediencemi, jako jsou vybrané druhy oříšků, kousky pražených kakaových bobů, brusinky či mrazem sušené maliny. Při každé návštěvě si bude moct vyzkoušet nové kombinace či zajímavé sezónní ingredience,“ popisuje Lucie Klusáková. Dále bude možné si v Ateliéru zakoupit pralinky, lízátka či kornouty s lámanou čokoládou, dát si horkou čokoládu z čerstvého napěněného mléko nebo kávu Nespresso. 

Kromě pravidelného provozu zde bude značka z portfolia společnosti Nestlé pořádat i workshopy, kde se zájemci naučí správně pracovat s čokoládou nebo si sami vyrobí pralinky či velikonoční figurku.

„Orion Ateliér pro nás není jen prodejna čokolády. Je to místo, kde se přímo setkáme s našimi spotřebiteli. Můžeme jim naslouchat, inspirovat se a plnit jejich přání, a přinést jim tak výrobky, kde se pojí světové trendy s typicky českou kreativitou, přizpůsobené naší lokální chuti. Zákazníci se tu seznámí se značkou všemi smysly, což není v běžné prodejně možné,“ dodává Lucie Klusáková. 

Ateliér bude otevřen každý den od 9 do 21 hodin. Upozorňovat na něj bude citylighty v okolí, jehož sdělení se bude měnit podle sezóny. Dále bude komunikován na sociálních sítích na Facebooku, Instagramu a YouTube. Cílit přitom bude Orion na mileniály, mladé rodiny i zahraniční turisty. 

-stk-