Společnost Skyworth zveřejnila první účetní závěrku po úpravě k fiskálnímu kalendáři

Čistý zisk dosáhl 553 milionů juanů (přibližně 82,3 milionu USD), marže hrubého zisku vzrostla na 18,7 %, zatímco investice do výzkumu a vývoje vzrostly o 18 %

Společnost Skyworth dne 29. března zveřejnila svou zprávu o výkonnosti za devět měsíců končících 31. prosincem 2018 („Období zprávy"). Jedná se o první účetní závěrku společnosti po úpravě k fiskálnímu kalendáři.

Podle zveřejněné účetní závěrky skupina za uvedené období zaúčtovala obrat ve výši 30,192 miliard juanů (cca 4,49 miliardy USD). Celková marže hrubého zisku vzrostla na 18,7 procenta, zatímco čistý zisk činil 553 milionů juanů (přibližně 82,3 milionu USD), což představuje nárůst o 10,8 procenta oproti 499 milionům juanů (přibližně 74,3 milionu USD) za stejné období předchozího roku.

Účetní závěrka rovněž zahrnovala neauditované finanční výsledky za 12 měsíců mezi 1. lednem a 31. prosincem 2018. Údaje ukázaly, že společnost Skyworth za celý rok dosáhla celkového obratu ve výši 39,271 miliardy juanů (přibližně 5,84 miliardy USD), s mírným meziročním nárůstem o 0,1 procenta. Marže hrubého zisku vzrostla na 18,5 procenta z 16,9 procenta v předchozím roce. Skupina dosáhla dvouciferného růstu objemu prodeje televizorů v pevninské Číně. S cílem zvýšit konkurenceschopnost investovala 1,688 miliard juanů (přibližně 251 milionů USD) do výzkumu a vývoje různých vysoce kvalitních inteligentních produktů, což představuje 18% nárůst ve srovnání s loňským rokem. Obecně platí, že skupina zvýšila svou provozní efektivitu.

Ve srovnání s loňským rokem společnost Skyworth upravila své produktové portfolio barevných televizorů a představila několik diferencovaných produktů - řadu MAXTV a OLED, které se zaměřují na uživatelské zkušenosti. Kromě toho skupina přesunula své obchodní zaměření na 55palcové a větší televizory. Mezitím skupina posílila spolupráci s hlavními zákazníky na zahraničních trzích a zároveň trvale zlepšovala konkurenceschopnost služeb a produktů, což vedlo k meziročnímu zvýšení marže hrubého zisku. Skupina celosvětově prodala 15,316 milionů televizorů, které slouží více než 36 milionům aktivních uživatelů inteligentních televizorů, přičemž průměrný denní počet aktivních uživatelů překračuje 13,65 milionů.

Podnikání v oblasti digitálních set-top boxů také významně přispívá k růstu marže hrubého zisku skupiny díky zvýšení podílu zásilek výrobků s vysokou přidanou hodnotou. Skupina zároveň významně investovala do výzkumu a vývoje nových produktových řad pro ekosystém Android a navázala strategické spolupráce se společnostmi Google, Netflix a dalšími poskytovateli obsahu.

Během uvedeného období dosáhly tržby v oblasti inteligentních elektrotechnických výrobků v pevninské Číně 2,788 miliard juanů (přibližně 415 milionů USD), což ve srovnání s loňským rokem představuje růst o 2,2 procenta. Zahraniční tržby vzrostly o 60,7 procenta na 784 milionů juanů (přibližně 117 milionů USD).

Skupina v současné době provozuje činnost po celém světě, včetně kontinentální Číny a dalších regionů Asie, stejně jako v Africe, Evropě a Spojených státech. Mezi nimi je hlavním obchodním trhem pevninská Čína, rychlý růst zaznamenaly trhy na Blízkém východě a v Africe.

Společnost Skyworth Group využívá příznivou politiku čínské vlády, která podporuje rozvoj průmyslu videa s ultra vysokým rozlišením a začátek první etapy zavádění éry 5G. Společnost plánuje urychlit hloubkovou integraci hardwaru, softwaru, systémů, obsahu a služeb, jakož i posílení integrace klíčových podpůrných zdrojů pro průmyslový řetězec, který tvoří podstatu průmyslového ekosystému inteligentních domácích spotřebičů, čímž povede průmysl domácích spotřebičů do nové a důležité fáze růstu a rozvoje.

KONTAKT: Liang Zhenzong, +86-13925152466, 80942185@qq.com

Klíčová slova Čína-obchod-finance-elektronika-Skyworth

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.