Vítězkami kategorie PR letošního klání Young Lions, mladých marketérů do 30 let, se staly Anna Stěpanovová a Anežka Svobodová z Ogilvy. Svobodová tak bude Česko letos v Cannes reprezentovat po účasti v mezinárodní soutěži loni, kdy vyhrála ve dvojici s Přemyslem Adamcem. Ten se letos umístil druhý, když utvořil duo s Vítězslavem Bečkou, přičemž oba vystupovali jako freelanceři. Na děleném druhém místě skončily také Dita Vašíčková a Monika Felgrová z Bison & Rose. Vašíčková si oproti loňsku polepšila o příčku, před rokem byly s kolegyní Gitou Jílkovou třetí. Letos třetí místo zůstalo neobsazeno. Čestné uznání si odnesli Jakub Křenek (Adison) a Josef Slavíček (Madesense.digital).
V kategorii PR rozhodovala porota v čele s Gabrielou Lungu. Kromě ní v porotě zasedli partner & managing director FleishmanHillard Radek Maršík, majitelka a managing partner Ewing PR Pavlína Rieselová, partner PR.Konektoru Radek Vítek a mluvčí mBank a předseda PR Klubu Pavel Vlček.
Zadáním bylo pod heslem Zachraňme naše lesy pomoci Hnutí Duha vytvořit iniciativu, které přitáhne pozornost k tomuto tématu a díky němuž se nasbírá aspoň 60.000 podpisů na petici za změnu zákona.
Oceněné práce