Milka vstupuje do segmentu tmavých čokolád

čtvrtek, 11. dubna 2019, 17:00 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Svou novou řadu Darkmilk podpoří Milka kampaní natočenou v České republice.

Zdroj: Repro reklamní spot Milka Darkmilk

Zdroj: Repro reklamní spot Milka Darkmilk

Značka Milka vstupuje do nového segmentu čokolád – s řadou Darkmilk nabídne trojici tmavých čokolád se zvýšeným, minimálně 40% obsahem kakaové sušiny.

„Výzkumy ukazují, že s rostoucím věkem lidé upřednostňují tmavé varianty čokolády. Pro řadu z nich jsou ale ty, které jsou dostupné na trhu, příliš hořké a postrádají jemnost, kterou oceňují u mléčné čokolády,“ říká Lenka Čermáková, manažerka marketingu čokolád Milka. „Nová řada cílí přesně na tyto zákazníky,“ dodává Čermáková s tím, že od stávajícího sortimentu se čokoláda Milka Darkmilk odlišuje nejenom chutí, ale i vizuálně.

Obal je pouze volně spojený se zavedenými produkty Milka. Objevuje se na něm pro značku typická fialová barva, ale dominantně v tmavším provedení, doplněná zlatým nápisem Darkmilk. V nabídce jsou aktuálně tři příchutě: tmavá mléčná, mandlová a se slaným karamelem, všechny v 85 gramovém balení.

Klíčový vizuál k novince Milka Darkmilk, zdroj: Mondelēz

Klíčový vizuál k novince Milka Darkmilk, zdroj: Mondelēz

Na novinku upozorní reklamní kampaň, která byla natáčena v České republice v industriálním prostředí bývalého cukrovaru – v ateliéru Toušeň. K vidění bude v televizi, na internetu a sociálních sítích.místě prodeje proběhnou ochutnávky a další aktivace.

Reklamní spot k novince Darkmilk natáčela Milka v bývalém cukrovaru Toušeň.

Pod kreativou kampaně je podepsána amsterodamská agentura Weiden+Kennedy. Nákup médií má na starosti agentura Wavemaker.

-stk-