Po akvizici časopiseckého vydavatelství Bauer Media redukuje mediální skupina Mafra, jeho nový vlastník, manažerskou strukturu firmy. Ta nyní nese název Mafra Print a k 30. dubnu ji opustí projektová manažerka Ivana Sochůrková odpovědná za příběhové tituly, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly, a publisherka Lada Rudovská ze segmentu lifestylových titulů.
Řízení lifestylových titulů Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Žena a život, televizních titulů a titulů auto moto převezme jako publisherka Etela Lukeš Fiantová, ženské tituly, příběhové tituly a kulinární studio zastřeší publisherka Dana Vajglová a do působnosti šéfredaktora Miroslava Graclíka budou spadat tištěné společenské tituly.
„Restrukturalizace a provedení strategických změn ve vedení produktových portfolií společnosti Mafra Print přinese zjednodušení v řízení titulů a umožní užší spolupráci redakčních týmů napříč segmenty,“ uvádí mediální skupina, která spadá do holdingu Agrofert.