Zavřít reklamu

Že je úspěch nové služba TV+ pro Apple velmi důležitý musí být naprosto jasné všem, kteří sledovali první letošní Keynote a její představení. Čas, který jí Apple věnoval, byl totiž skutečně značný a i hosté, kteří službu na pódiu Divadla Steva Jobse propagovali, rozhodně nelze označit ve filmovém průmyslu za malé ryby. Úspěch služby se však Apple nesnaží zajistit jen přes obsah, ale i přes kvalitní marketing. Ten nově povede skutečně zajímavé jméno. 

K týmu zodpovídajícímu za TV+ se dle nových informací připojila Danielle DePalma, která bude zastávat post marketingové manažerky a zodpovídat se bude přímo Chrisi Van Amburgovi, tedy pomyslnému otci této služby. DePalma není v této branži rozhodně žádným nováčkem a tudíž se od ní budou zřejmě čekat velké věci. Svou stopu totiž zanechala například u fenomenální série The Hunger Games, která před pár lety válcovala celý svět. Zde měla na starost právě marketing, především pak digitální kampaně na webech a sociálních sítích. K The Hunger Games se dostala díky svému působení na pozici výkonné viceprezidentky společnosti Lionsgate, která se zaměřuje právě na marketingové kampaně pro ty nejočekávanější filmy. 

Přestože již Apple svou službu světu slavnostně představil, na její spuštění si budeme muset počkat až do podzimu letošního roku. Jasno v tuto chvíli bohužel není ani nad výší měsíčního předplatného, které si bude Apple za využívání této služby účtovat. Někteří analytici jsou však přesvědčeni, že se kalifornský gigant rozhodne cenu služby nastavit poměrně nízko – zhruba na 10 dolarů – a získá tak obrovské množství předplatitelů. Zda tomu tak však skutečně bude ukáže až čas. 

Apple TV+ video fb

Dnes nejčtenější

.