Zásilkovna: nová konkurence České pošty

Zásilkovna: nová konkurence České pošty

Byla otázka času kdy se to stane a Česká pošta bude mít konkurenci. Kdo bude v doručování balíků konkurovat? Odpověď je jednoduchá, bude to česká logistická firma Zásilkovna. Nyní už Zásilkovna nebude doručovat balíky pouze od firmy k zákazníkovi, nově bude doručovat balíky i mezi fyzickými osobami. 

Zásilkovna bude novým konkurentem České poště, což mnozí vřele uvítají. Zásilkovna už nebude službou jen pro internetové obchody, ale bude doručovat balíky mei obyčejnými lidmi. Nová služba se jmenuje Mezi. Službu bude možná využívat na podacích a výdejních míste Zásilkovny. Přehled o svých balících budete mít přes mobilní aplikaci. V aplikaci zadáte registrační údaje( jméno, telefon, e-mail). Aplikace si údaje pamatuje a tak je nebudete muset zadávat opakovaně. Platby můžete hradit online přes platební kartu. Zásilka bude doručena v rámci obvyklé doby, což je jeden až dva dny od podání zásilky. Zásilky se budou podávat na výdejní místa, kterých je nyní 1800, ale do konce toho roku jich má být téměř dvakrát tolik – 3000. Až se služba zaběhne, vznikne mořnost doručit zásilku přímo na adresu adresáta.

„Zásilka je zaevidovaná v systému a zákazníkovi se zobrazí identifikační číslo zásilky. Pak už jen stačí zabalit, donést na libovolné podací místo a sdělit obsluze identifikační heslo. Obsluha nalepí na zásilku štítek a od zákazníka si ji převezme.“ 

Cena pro doručení zásilky mezo fyzickými osobamibude 65 Kč za balík do 50 cm. Pokud si v aplikaci odesílatel zvolí dobírku, zaplatí navíc 19 Kč.

Zdroj,foto: zásilkovna.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru