Společnost Dm drogerie markt i nadále rozšiřuje portfolio svých privátních značek, jejichž počet se blíží ke třem desítkám. Zároveň značky vytváří i ve spolupráci s influencery.
Na podzim uvedla značku dekorativní kosmetiky 183 Days by trend It Up, jež každých 183 dní představí novou kolekci. Určena je mladým spotřebitelkám, které se nebojí experimentovat.
S další značkou – prémiovou Seinz. – se zaměřuje na muže, kterým nabízí péči i stylový design v černobílé barevné kombinaci. Produkty této značky jsou navíc prodávány v obalech až z 97 % vyrobených z recyklátů.
Ve spolupráci s influencery přidala Dm drogerie markt další značky. S německou topmodelkou Stefanií Giesinger uvedla luxusní pečující pleťovou kosmetiku MOЙ [MOY], což v ruštině znamená „můj“. Její řada se skládá z pěti veganských produktů, které jsou vhodné pro všechny typy pleti. Obsah zlatých akcentů a řady zklidňujících složek mají přinést zákaznicím pocit výjimečnosti.
Díky spolupráci s youtuberkou Dagi Bee, jež má na YouTube přes 4 miliony sledujících a na Instagramu 5,7 milionů fanoušků, vznikla dekorativní kosmetika značky Beetique.
Obrat společnosti na českém trhu vzrostl za první polovinu obchodního roku 2018/19. o 11,38 % na téměř 5,2 miliard korun. Počet prodejen byl navýšen na 230 o čtyři nové prodejny a ke konci března zaměstnávala 2 958 lidí, což představuje nárůst o 271 spolupracovníků oproti loňskému období.
-stk-