Dm drogerie markt tvoří nové značky s influencery

čtvrtek, 2. května 2019, 10:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Další privátní značky přidala do svého portfolia společnost Dm drogerie markt. Dvě z nich vyvinula ve spolupráci s influencerkami.

Německá topmodelka Stefanie Giesinger spolupracovala s Dm drogerie markt na značce MOЙ, zdroj: Dm drogerie markt.

Německá topmodelka Stefanie Giesinger spolupracovala s Dm drogerie markt na značce MOЙ, zdroj: Dm drogerie markt.

Společnost Dm drogerie markt i nadále rozšiřuje portfolio svých privátních značek, jejichž počet se blíží ke třem desítkám. Zároveň značky vytváří i ve spolupráci s influencery. 

Na podzim uvedla značku dekorativní kosmetiky 183 Days by trend It Up, jež každých 183 dní představí novou kolekci. Určena je mladým spotřebitelkám, které se nebojí experimentovat.

Privátní značka dekorativní kosmetiky 183 Days by trend It Up, zdroj: Dm drogerie markt

Privátní značka dekorativní kosmetiky 183 Days by trend It Up, zdroj: Dm drogerie markt

S další značkou – prémiovou Seinz. – se zaměřuje na muže, kterým nabízí péči i stylový design v černobílé barevné kombinaci. Produkty této značky jsou navíc prodávány v obalech až z 97 % vyrobených z recyklátů. 

Privátní značka pro muže Seinz., zdroj: Dm drogerie markt

Privátní značka pro muže Seinz., zdroj: Dm drogerie markt

Ve spolupráci s influencery přidala Dm drogerie markt další značky. S německou topmodelkou Stefanií Giesinger uvedla luxusní pečující pleťovou kosmetiku MOЙ [MOY], což v ruštině znamená „můj“. Její řada se skládá z pěti veganských produktů, které jsou vhodné pro všechny typy pleti. Obsah zlatých akcentů a řady zklidňujících složek mají přinést zákaznicím pocit výjimečnosti. 

S německou topmodelkou Stefanií Giesinger uvedla Dm drogerie markt pleťovou kosmetiku MOЙ, zdroj: Dm drogerie markt.

S německou topmodelkou Stefanií Giesinger uvedla Dm drogerie markt pleťovou kosmetiku MOЙ, zdroj: Dm drogerie markt.

Díky spolupráci s youtuberkou Dagi Bee, jež má na YouTube přes 4 miliony sledujících a na Instagramu 5,7 milionů fanoušků, vznikla dekorativní kosmetika značky Beetique.

S youtuberkou Dagi Bee vytvořila Dm drogerie markt značku Beetique.

Obrat společnosti na českém trhu vzrostl za první polovinu obchodního roku 2018/19. o 11,38 % na téměř 5,2 miliard korun. Počet prodejen byl navýšen na 230 o čtyři nové prodejny a ke konci března zaměstnávala 2 958 lidí, což představuje nárůst o 271 spolupracovníků oproti loňskému období.

-stk-