AK Humpolec - Kubíček před Smržem
Jak praví přísloví – když dva dělají totéž není to totéž. A to platí doslova a do písmene o prvních dvou autokrosových podnicích Kontejnery Louda Mistrovství ČR. Tedy o Hollabrunnu a o týden později o Humpolci.
Zatímco autokros v Hollabrunnu začal v neděli v 8 hodin ráno a ještě v sedm večer nebyly odjety všechny finále, tak v Humpolci už ve 4 odpoledne pan Josef Špaček, předseda AMK Zálesí, rozdával ceny nejúspěšnějším jezdcům Super Buggy. V Rakousku pořadatelé závod moc nezvládli, i když dvě velké přestávky jdou na vrub zranění jezdců a jejich ošetřování. V Humpolci jedna jízda následovala druhou, nejdelší pausa měla přes půl hodiny. Rozdílné bylo i počasí, v Rakousku vedro k padnutí, na vysočině zima na rukavice a kulicha.
Už několikrát jsme chválili pořadatelé AMK Zálesí, ale letos si zaslouží jedničku s hvězdičkou a mohou sloužit jako vzor ostatním. Ale k závodu.
V divizi Super Buggy se sešlo na startu 21 jezdců, a tak se závodilo ve třech skupinách, což dlouho nepamatujeme. Novou krev sem přinesli například Zdeněk Antony, Jan Ratajský nebo Tomáš Gomzjakov a v soubojích s ostřílenými piloty se neztratí. Z rozjížděk vyšel nejlépe Jan Smrž, který dvakrát vyhrál stejně jako Roman Keřka. Třetím byl Tomáš Gomzjakov před Jakubem Kubíčkem, který si za najetí do soupeře vysloužil v druhé jízdě černý prapor.
Jan Smrž, jehož tatínek založil před třicet roky Junior Buggy, pokračoval s novým strojem ve výborném výkonu také v semifinále, které vyhrál před Gomzjakovem a Antonym, když Jordák musel odstoupit.
Druhé semifinále se stalo kořistí Kubíčka před Keřkou, Horákem a Hoškem, který si tak zajistil finále. Do semifinále se nedostal ani Wiely Albers, který zkoušel novou bugy, připomínající tak trochu terénní formuli. Zakoupil ji od jednoho moravského výrobce, který by rád pronikl na trh, ale motor o výkonu 700 k použil svůj.
Ve finále nejlépe odstartoval Smrž, ale hned se kolem něj přehnal Kubíček a zvítězil. Druhé místo je pro Smrže odměnou za skvělý výkon a třetí projel cílem Keřka.
V divizi Buggy 1600 dostali naši jezdci Milan Vaněk, Petr Nikodém a Vít Nosálek tvrdou konkurenci v podobě Markuse Wibbelera, který také postupoval z rozjížděk jako nejrychlejší před Vaňkem a Nikodémem, jenž i tentokrát musel vzít za vděk nejslabším motorem ob jemu 1,4 litru. Se „šestnáctkou“ vyjede až tento týden v Seelově na Evropě. Chybějící výkon byl znát nejlépe v kopci, kde mu Vaněk ujížděl, ale na druhou stranu dokázal držet za zády Wibbelera, zkoušející novou techniku, až do cíle.
V divizi Junior bugy zvítězil poprvé v životě Daniel Pytloun před úřadujícím evropským šampionem Jakubem Novotným s náskokem dvou sekund. Takové vítězství se počítá. Třetí místo vybojoval Václav Kindl.
Super Buggy
1.Kubíček
2.Smrž
3.Keřka
4.Štětina
5.Hošek
6.Antony
7.Trincossi
MR ČR
1.Keřka 59
2.Gomzjakov 51
3.Smrž 51
4.Kubíček 46
5.Antony 39
6.Hošek 39
Buggy 1600
1.Vaněk
2.Nikodém
3.Wibbeler
4.Vlasatý
5.Nosálek
6.Peták
MR ČR
1.Vaněk 68
2.Nikodém 53
3.Peták 47
4.Nosálek 42
5.Andeliero 36
Junior Buggy
1.Pytloun
2.Novotný
3.Kindl
MR ČR
1.Novotný 64
2.Pytloun 61
3.Vaculík 56
4.Kindl 54
5.Medlik 54
Touring Autocross
1.Dlesk
2.Bret
3.Kostroun
4.Šebo
5.Neuhauser
MR ČR
1.Dlesk 68
2.Bret 59
3.Kostroun 54
4.Horčička 52
5.Neuhauser 46
Touring 1600
1.Doubravský
2.Jánoš
3.Kopena
MR ČR
1.Senegacnik 56
2.Jánoš 55
3.Doubravský 54
D2
1.Šindelář
2.Bartoš
3.Vávra
MR ČR
1.Cininga ml. 58
2.Bartoš 58
3.Vávra 54
JL 6.5.2019
Už několikrát jsme chválili pořadatelé AMK Zálesí, ale letos si zaslouží jedničku s hvězdičkou a mohou sloužit jako vzor ostatním. Ale k závodu.
V divizi Super Buggy se sešlo na startu 21 jezdců, a tak se závodilo ve třech skupinách, což dlouho nepamatujeme. Novou krev sem přinesli například Zdeněk Antony, Jan Ratajský nebo Tomáš Gomzjakov a v soubojích s ostřílenými piloty se neztratí. Z rozjížděk vyšel nejlépe Jan Smrž, který dvakrát vyhrál stejně jako Roman Keřka. Třetím byl Tomáš Gomzjakov před Jakubem Kubíčkem, který si za najetí do soupeře vysloužil v druhé jízdě černý prapor.
Jan Smrž, jehož tatínek založil před třicet roky Junior Buggy, pokračoval s novým strojem ve výborném výkonu také v semifinále, které vyhrál před Gomzjakovem a Antonym, když Jordák musel odstoupit.
Druhé semifinále se stalo kořistí Kubíčka před Keřkou, Horákem a Hoškem, který si tak zajistil finále. Do semifinále se nedostal ani Wiely Albers, který zkoušel novou bugy, připomínající tak trochu terénní formuli. Zakoupil ji od jednoho moravského výrobce, který by rád pronikl na trh, ale motor o výkonu 700 k použil svůj.
Ve finále nejlépe odstartoval Smrž, ale hned se kolem něj přehnal Kubíček a zvítězil. Druhé místo je pro Smrže odměnou za skvělý výkon a třetí projel cílem Keřka.
V divizi Buggy 1600 dostali naši jezdci Milan Vaněk, Petr Nikodém a Vít Nosálek tvrdou konkurenci v podobě Markuse Wibbelera, který také postupoval z rozjížděk jako nejrychlejší před Vaňkem a Nikodémem, jenž i tentokrát musel vzít za vděk nejslabším motorem ob jemu 1,4 litru. Se „šestnáctkou“ vyjede až tento týden v Seelově na Evropě. Chybějící výkon byl znát nejlépe v kopci, kde mu Vaněk ujížděl, ale na druhou stranu dokázal držet za zády Wibbelera, zkoušející novou techniku, až do cíle.
V divizi Junior bugy zvítězil poprvé v životě Daniel Pytloun před úřadujícím evropským šampionem Jakubem Novotným s náskokem dvou sekund. Takové vítězství se počítá. Třetí místo vybojoval Václav Kindl.
Super Buggy
1.Kubíček
2.Smrž
3.Keřka
4.Štětina
5.Hošek
6.Antony
7.Trincossi
MR ČR
1.Keřka 59
2.Gomzjakov 51
3.Smrž 51
4.Kubíček 46
5.Antony 39
6.Hošek 39
Buggy 1600
1.Vaněk
2.Nikodém
3.Wibbeler
4.Vlasatý
5.Nosálek
6.Peták
MR ČR
1.Vaněk 68
2.Nikodém 53
3.Peták 47
4.Nosálek 42
5.Andeliero 36
Junior Buggy
1.Pytloun
2.Novotný
3.Kindl
MR ČR
1.Novotný 64
2.Pytloun 61
3.Vaculík 56
4.Kindl 54
5.Medlik 54
Touring Autocross
1.Dlesk
2.Bret
3.Kostroun
4.Šebo
5.Neuhauser
MR ČR
1.Dlesk 68
2.Bret 59
3.Kostroun 54
4.Horčička 52
5.Neuhauser 46
Touring 1600
1.Doubravský
2.Jánoš
3.Kopena
MR ČR
1.Senegacnik 56
2.Jánoš 55
3.Doubravský 54
D2
1.Šindelář
2.Bartoš
3.Vávra
MR ČR
1.Cininga ml. 58
2.Bartoš 58
3.Vávra 54
JL 6.5.2019
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout