Šest otázek pro uchazeče o práci v call centru

Obecně se dá říci, že ideální pracovník call centra by měl vykazovat následujících šest vlastností – komunikační dovednosti, adaptabilita, kreativita, týmová práce, empatie a emoční integrita. V dnešním článku vám poradíme šest otázek, které můžete použít k vyhodnocení toho, jestli se kandidát na pohovoru těmito vlastnostmi může chlubit, nebo ne.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.