yamaha_demo_tour




Aprilia RSV4 1100 Factory: Lepší pozdě než nikdy

Proč to trvalo tak dlouho? Aprilia opustila svět WSBK na konci roku 2014 poté, co vyhrála již třetí titul mistra světa během šesti let, ovšem až do loňska se pořád držela u superbiku RSV4 litrového objemu, přestože Tuono mělo motor 1100 už dávno a konkurenční Ducati Panigale V4 má větší objem od začátku. Inu, stalo se. Teď je ale RSV4 s větším motorem ve verzi Factory tady a po testu v italském Mugellu můžu říct, že kdo si počkal, ten bude nadšený!

Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.


Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz

Koupit Premium účet

Koupit Premium článek

Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz

Informace o redaktorovi

Alan Cathcart - (Odebírat články autora)




TOPlist