Direct pojišťovna otevírá pozici: Specialista pojistné události (Brno)


			Direct pojišťovna otevírá pozici: Specialista pojistné události (Brno)
20.5.2019 Pracovní nabídky

Baví tě komunikovat s lidmi a pomáhat jim, když se dostanou do nesnází? Máš radost, když jsou kolem tebe lidé spokojení? Chceš se učit novým věcem a rozvíjet se? Naším posláním je přinášet klientům skvělé zážitky. Moc dobře víme, že když už se lidem něco přihodí, je to mnohem těžší. A od toho tu budeš ty. Konečně normální specialista pojistné události, který opravdu pomáhá, když je třeba.

Co tě u nás čeká?

  • Zaznamenáš s klientem škodní událost po telefonu, nebo e-mailu
  • Poskytneš mu špičkový servis při řešení škodních nebo pojistných událostí
  • Po celou dobu řešení události budeš s klientem v kontaktu, aby věděl, co přesně se s jeho pojistnou událostí děje
  • Budeš mít odpovědnost za to, že se pojistná událost uzavře včas
  • Budeš zpracovávat e-mailovou korespondenci
  • Čeká tě úzká spolupráce s likvidátory i dalšími týmy v pojišťovně
  • Budeš hlavní klientův pomocník a rádce

Jak si tě představujeme?

  • Nechybí ti důslednost, pečlivost a jsi komunikativní
  • Máš radost, když můžeš lidem radit a pomáhat tak, aby se jim lépe žilo
  • Práce s počítačem ti není cizí
  • Máš týmového ducha
  • Miluješ výzvy, máš chuť se rozvíjet a učit se novým věcem
  • Baví tě předávat své zkušenosti a nasbírané vědomosti dál

Na co se můžeš těšit?

  • Na volné víkendy, svátky a po zkušební době i na možnost práce z domu
  • Na super kolektiv, rozvojové kurzy, obohacující přednášky a prima firemní akce
  • Na spoustu zajímavé práce a výzvy, které zdoláš
  • Na zázemí společnosti, pro kterou je klient na prvním místě, a která ti dá křídla k rozvoji svých pracovních i osobnostních dovedností
  • Na špičkový tým, který se postará o tvůj odborný, profesní i kariérní růst
  • Na stovky spokojených klientů, kterým úspěšně zodpovíš jejich dotazy a pomůžeš vyřešit jejich požadavky
  • Na společné budování špičkového klientského centra v pojišťovně
  • Na neustálé zlepšování služeb pro naše klienty

Je to práce jak stvořená pro tebe? Pak nám pošli životopis na adresu: marketa.pekova@direct.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články