Česká mincovna se v kampani spojuje s Kryštofem Hádkem

středa, 22. května 2019, 18:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou kampaní chce Česká mincovna zaujmout sběratele investičních mincí a medailí.

Zdroj: Repro YT Česká mincovna

Zdroj: Repro YT Česká mincovna

Česká mincovna spouští novou kampaň, kterou provází hlas herce Kryštofa Hádka. Prostřednictvím televizních i online spotů chce rozšířit povědomí o svých produktech a zaujmout nové sběratele investičních mincí a medailí.

„Cílem kampaně je oslovit širokou veřejnost ve dvou úrovních. Zaprvé chceme informovat
o tom, že všechny oběžné mince se razí u nás, takže lidé jsou s námi vlastně v každodenním kontaktu. Navíc chceme ukázat, že investování do zlatých a stříbrných pamětních investičních mincí má velký smysl. A tento kov by neměl chybět ve vlastnictví žádného střadatele,“ vysvětluje hlavní cíle kampaně Jaroslav Černý z České mincovny.

Kampaň bude k vidění na České televizi, na Primě a na internetu. Nasazeny budou dva spoty – nazvané Condomat a Pupendo –, které jsou natočeny v jednom záběru bez hlav herců.

Reklamní spot Condomat připomíná tradici, při které babičky dávaly narozeným dětem do vínku zlato.

Spot Pupendo zase ukazuje, že se vyplatí investovat do pamětních mincí.

O kreativu se postaral Adam Rovný, o produkci Jan Schwarz ze společnosti Up&Up. Režie se ujal Štěpán Zálešák.

-stk-