Doručit balík, zkontrolovat plynoměr. Pošta zvažuje, že by se pustila do energetiky
Nabídky na sjednání pojištění, stírací losy či vonné stromky mohou u poštovního okénka v budoucnu doplnit i dotazy na spokojenost se současným dodavatelem elektřiny. Česká pošta si totiž nechala zpracovat analýzu, jestli a jak by se jí vyplatilo vstoupit na trh s energiemi.
Vedení České pošty se při hledání dalších příjmů poohlíží po nové oblasti. Podle registru smluv si nechává zpracovat strategii pro vstup na energetický trh. Za dva miliony korun ji pro ni má připravit poradenská společnost Arthur D. Little. Ta nyní musí pro poštu vyhotovit plán, který zahrnuje „nastavení produktu, obchodní model, business care a implementační plán“. Velká část smlouvy je kvůli zachování obchodního tajemství začerněná.
Mluvčí pošty Matyáš Vitík Deníku N řekl, že státní podnik zkoumá