Nakoukněme pod pokličku administrativní podpoře Firmy.cz

27. května 2019

Zajímá vás, kdo a co všechno stojí za administrativní podporou pro Firmy.cz? Pojďme Firmám trochu nakouknout pod pokličku.

Šárka Domáčková, manažerka podpory Firmy.cz, která se svými teamleadry a administrátory zajišťuje, aby vše bylo tak jak má, v pár větách shrnula to hlavní. „Naším cílem je, aby naše databáze Firmy.cz obsahovala nejaktuálnější informace o firmách působících v ČR. Databáze je zdrojem informací nejen pro Firmy.cz, ale i pro ostatní služby Seznamu jako jsou Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz, Mapy.cz… Řešíme požadavky od klientů, obchodníků a lidí, kteří Firmy využívají. A to všechno skrze e-mailovou nebo telefonickou komunikací a také přes chat. Zpracováváme nejen recenze a poptávky, které k firemním profilům vkládají zákazníci firem a staráme se také o kvalitu fotek v databázi.“

V reálu celé oddělení podpory Firmy.cz odbaví denně okolo 25 hovorů, 250 e-mailů, 30 chatů, na 700 žádostí o úpravu firemních profilů od klientů, zkontroluje 380 recenzí a 500 poptávek.

Práce z domova? Žádný problém

Super benefitem je téměř neomezený home office, který jsme zkušebně zavedli v roce 2018. Zpočátku byl v týmech čerpán v průměru 4 dny v měsíci, letos už je to téměř 5 dní. Jsou ale i tací, kteří pracují z tepla svého obýváků i 16 dní měsíčně a do firmy dojíždí jen čas od času. To je samozřejmě možné po důkladném zaškolení a zapracování. Přestože týmy Firmy.cz fyzicky sedí na centrále v Praze, je tato práce vhodná i pro mimopražské. Nebo pro ty, kteří preferují práci z domova, ať už je to z důvodu ušetření času při dojíždění, anebo potřebují skloubit práci a děti. Pokud tedy chcete, můžete pracovat třeba v bačkorách anebo v pyžamu. A to je někdy fajn, ne?

Vzhledem k tomu, že naše kanceláře jsou bezbariérové, máme vhodná sociální zařízení, široké dveře a dostatek prostoru, rádi mezi sebou přivítáme i pohybově hendikepované, kteří právě po úvodním zaškolení nemusí do firmy téměř vůbec dojíždět.

Velmi podobně funguje i naše druhá odnož celého oddělení podpory služeb, tedy administrátoři Zboží.cz

Zaujala vás tato možnost spolupráce? Ozvěte se, právě teď tento tým rozšiřujeme.

Lucie Čubová, HR Specialista

Sdílet na sítích