Společnost Mary Kay oceňuje nejlepší doktorandské diplomové práce na výroční konferenci Akademie marketingové vědy

Ocenění AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards poskytne studentům doktorandských programů finanční prostředky potřebné k dokončení jejich vzdělávacího plánu

Společnost Mary Kay, mezinárodní jednička v oblasti firemní a společenské zodpovědnosti, dnes oznámila vítěze letošní soutěže o nejlepší dizertační práci Mary Kay Doctoral Dissertation Awards a nejlepší projekt dizertační práce Doctoral Dissertation Proposal Awards na letošní výroční konferenci Akademie marketingové vědy (dále jen AMS) v Torontu. Ocenění, která kultovní kosmetická firma uděluje každoročně již více než 25 let, vyzdvihují postgraduální studenty marketingu na základě kvality jejich dizertačního výzkumu a finální prezentace na výroční konferenci AMS.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

Soutěže o nejlepší dizertaci AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards se mohli zúčastnit studenti postgraduálních programů ze všech uznávaných univerzit, fakult pro vyšší vzdělávání, obchodních škol a studenti managementu z celého světa. Mezi letošními vítězi jsou:

Ocenění nejlepších projektů dizertací 2019 Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award

1. Shaobo Li, Nanyang Technological University, Singapur

2. Junzhou Zhang, Old Dominion University

Ocenění nejlepších dizertací 2019 Mary Kay Doctoral Dissertation Award

1. Kiran Pedada, Texas Tech University

2. Anh Dang, Old Dominion University

3. Martin Hirche, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, Univerzita Jižní Austrálie

„Společnost Mary Kay upevňuje kulturu modernizace, posilování a soustavného vzdělávání našich nezávislých prodejců a zaměstnanců na celém světě,“ řekla Beth Lopezová, vice prezidentka pro vzdělávání v oblasti globálního prodeje společnosti Mary Kay. „Velmi se nám líbily letošní prezentace dizertací na výroční konferenci AMS. Těšíme se, že budeme poskytovat poradenskou činnost a příležitosti v oblasti vytváření kontaktů našim vítězům při jejich ušlechtilé snaze o soustavné vzdělávání.“

Michelle Haurilak, ředitel oddělení vztahů s veřejností, digitálního a produktového marketingu kanadské divize společnosti Mary Kay, dnes oznámil vítěze soutěží o nejlepší dizertaci Mary Kay Dissertation Award a nejlepší projekt dizertace Mary Kay Dissertation Proposal Award v průběhu slavnostního banketu při obědě ve čtvrtek 30. května.

„Soutěž o nejlepší dizertaci Mary Kay Dissertation Competition je důležitou součástí výroční konference Akademie marketingové vědy,“ řekl O.C. Ferrell, prezident Akademie marketingové vědy. Zapojení společnosti Mary Kay poskytuje finalistům příležitost navázat spolupráci s výkonnými představiteli společnosti Mary Kay. Hlavním cílem soutěže je zlepšení vztahů v oblasti průmyslu pro postgraduální studenty. Velmi oceňujeme úsilí společnosti Mary Kay o tuto akci.“

Další informace o Akademii marketingové vědy, naleznete zde.

O společnosti Mary Kay

Originální žena bořící mýty, Mary Kay Ashová založila svou kosmetickou firmu před více než 55 lety se třemi cíli: nabídnout ženám skvělé příležitosti, vyrábět neodolatelné produkty a udělat ze světa lepší místo pro život. Z tohoto snu nakonec vznikla nadnárodní společnost s obratem v řádu miliard dolarů, která má milióny nezávislých prodejců v téměř 40 zemích světa. Firma Mary Kay se snaží věnovat výzkumu na poli kosmetiky a vyrábí špičkové produkty pro péči o pokožku, kosmetiku pro barvení vlasů a doplňky stravy. Prostřednictvím své nadace Mary Kay FoundationSM firma věnovala více než 78 miliónů dolarů do výzkumu rakoviny a přístřeší pro oběti domácího násilí. Původní vize paní Mary Kay Ashové - „postupně zlepšovat jednu rtěnku denně“ tak i nadále platí.

O společnosti Akademie marketingové vědy (Academy of Marketing Science)

Akademie marketingové vědy je nezisková, mezinárodní, akademická profesionální organizace. Usiluje o prosazování vysokých standardů a vynikající výsledky ve tvorbě a rozšiřování znalostí o marketingu a v souladu s marketingovými postupy prostřednictvím úlohy vedení v tomto oboru na celém světě. Při své misi společnost dodržuje nejvyšší etické normy a smysl pro kolegialitu.

Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

Kontakty

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

Tel : 72.687.5332 nebo media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-finance-vzdělání-Mary Kay Inc.

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Finance, ekonomika
Věda, vzdělávání a školství

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.