PR Klub obměnil vedení, předsedou zůstává Vlček

pátek, 7. června 2019, 11:05 Aktuality, PR MediaGuru

V čele Výkonného výboru zůstává Pavel Vlček, novými členy vedení byli zvoleni Dominik Hrodek, Jana Karasová a Jana Náchodská.

Vedení PR Klubu, foto: PR Klub

Vedení PR Klubu, foto: PR Klub

Členové PR Klubu zvolili na výročním shromáždění nové složení vedení této profesní organizace. V čele Výkonného výboru zůstal Pavel Vlček, dosavadní PR manažer a tiskový mluvčí mBank, který nově odpovídá za strategii komunikace klientské akvizice banky. Místopředsedou bude i nadále Jan Osúch, PR ředitel ve společnosti Travel Advance, která v Česku propaguje například Dubaj. Novými členy vedení byli zvoleni Dominik Hrodek, ředitel marketingu Deloitte Legal, Jana Karasová, tisková mluvčí Air Bank, a Jana Náchodská, někdejší mluvčí Pojišťovny České spořitelny.

„PR klubu se daří. V posledním roce jsme výrazně zvýšili počet členů, uspořádali jsme více než dvě desítky jak vzdělávacích, tak také neformálních inspirativních setkání. Úspěšný byl i další ročník Zlatého středníku, který si drží pověst jedné z nejprestižnějších oborových akcí," říká Pavel Vlček, staronový předseda výkonného výboru PR Klubu.

„V tomto volebním období jsou před námi dvě zásadní priority. První je být ještě užitečnější členům při jejich profesním růstu, druhou je pak intenzivní vysvětlování strategické role komunikace a řízení reputace organizací a značek směrem k širokému publiku z řad marketérů, personalistů, obchodníků a seniorního managementu,“ dodal Vlček.

PR Klub je profesním sdružením více než 130 profesionálů v oblasti komunikace. Jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. 

-mav-