Podle odhadů magazínu Pollstar, který tradičně přichází s žebříčky nejvýdělečnějších turné, Sheeran předběhne i irskou rockovou skupinu U2. Ta v letech 2009–2011 na svém turné s názvem 360˚ vydělala 735 milionů dolarů, informuje The Wall Street Journal. Při zohlednění inflace by však Sheeran musel překonat částku 833 milionů dolarů.
„Chci překonat rekord skupiny U2,“ řekl ještě před začátkem turné Eda Sheerana agent a organizátor Louis Messina. S počtem prodaných vstupenek se jeho přání již splnilo. Do začátku června nakoupili fanoušci 8,8 milionů vstupenek, což je zhruba o 1,5 milionu více než na turné skupiny U2.
V České republice se kvůli velkému zájmu zpěvák zdrží o den déle a po koncertu 7. července 2019 odehraje i druhý následující den. Do pražských Letňan se na něj přijdou podívat desítky tisíc fanoušků.
Více práce, více peněz
Právě velká koncertní píle protlačuje Sheerana na první příčku žebříčku nejvýdělečnějších turné. Loňský rok pořádal 94 koncertů, což je skoro dvojnásobek oproti show zpěvačky Taylor Swift či rappera Jay-Z a zpěvačky Beyoncé.
Vstupenky na jeho turné jsou také výrazně levnější. Loňský rok se prodávaly za 89 dolarů (v Česku přibližně 1 600 až 2 300 korun). Pro představu, za lístek na koncert Taylor Swift dali v zahraničí fanoušci přibližně 116 dolarů.
„Nižší ceny pomáhají panu Sheeranovi přilákat široké spektrum potenciálních fanoušků,“ uvádí The Wall Street Journal.