Košík.cz nabízí v kampani zážitkové řeznictví

úterý, 9. července 2019, 10:45 Aktuality, Retail MediaGuru

Košík.cz chce zatraktivnit svou nabídku masa a v novém konceptu spolupracuje s řezníkem Martinem Kloudou z Vysočiny.

Řezník Martin Klouda. Zdroj: Košík.cz

Řezník Martin Klouda. Zdroj: Košík.cz

E-shop Košík.cz přichází s novým konceptem prodeje masa od lokálních dodavatelů a připravil in-house krátkodobou kampaň ve spolupráci s řezníkem Martinem Kloudou z Vysočiny, českým expertem na staření masa.

Komunikace míří především na stávající zákazníky a poběží zhruba měsíc, než bude maso z naporcovaného býka plemene Aberdeen Angus ze znojemského chovu postupně rozprodáno. Veškeré informace najdou zákazníci na microsite, která jim dá zároveň tipy na zpracování méně tradičních částí masa. Košík.cz počítá s tím, že podobným způsobem bude spolupracovat také s dalšími dodavateli.

„Přijít k farmáři, vybrat konkrétní kus a nechat si od řezníka připravit vybranou porci na míru. Přesně to jsme chtěli zákazníkům nabídnout online. Dopřát jim možnost poznat, odkud jejich maso pochází a jaký příběh za ním stojí. Naším zážitkovým řeznictvím navazujeme na předchozí aktivity Košíku v terénu, kde jsme chtěli ukázat poctivou práci vybraných dodavatelů,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Košík ovšem není ve svém přístupu jediný. Letos na jaře přišel s podobnou netradiční kampaní Maso není k smíchu konkurenční Rohlík.cz. Komunikoval v ní tři druhy čerstvého zboží, které dováží zákazníkům přímo od lokálních dodavatelů, kromě masa i zeleninu a pečivo. Kampaň pochází od kreativní jednotky B&T, která funguje v agentuře McCann Prague.

-zue-