Magazín InsideEVs informuje o zprávě korejského deníku BusinessKorea. Podle ní plánuje Hyundai Motor vyrábět elektromobily Hyundai Kona Electric v české továrně v Nošovicích.
foto: Hyundai
V továrně Hyundai v Nošovicích už se vyrábí Hyundai Tucson Hybrid a plánuje se výroba plug-in hybridu Tucson PHEV. Podle všeho by se mohla stát základnou pro výrobu elektrických vozidel Hyundai v Evropě.
A to právě díky tomu, že by se tam mělo začít vyrábět až 46 000 kusů elektromobilu Hyundai Kona Electric ročně. Dost možná už od první poloviny příštího roku.
Pro srovnání, v domácí továrně v jihokorejském Ulsanu se vyrábí 48 000 elektromobilů Kona Electric ročně. Na vývoz šlo minulý rok pouze 11 685 v Jižní Koreji vyrobených elektromobilů Hyundai Kona Electric.
To je relativně velmi malé množství, zájem je přitom podle dosavadní ohlasů mnohem větší. Pokud se rozjezd výroby elektromobilu Kona Electric v Nošovicích potvrdí, půjde o první elektromobil této značky vyráběný mimo Jižní Koreu.
Auto totiž nabízí mezi aktuální nabídkou elektromobilů vynikající poměr cena/výkon/dojezd.
OT: Laser a umělá inteligence bojují proti lososím
OT: Laser a umělá inteligence bojují proti lososím parazitům
https://plus.rozhlas.cz/laser-a-umela-inteligence-bojuji-proti-lososim-parazitum-8003175
https://www.youtube.com/watch?v=DaBPNbyIJ2w
„Česko ochráníme před nesmysly z EU, třeba před
„Česko ochráníme před nesmysly z EU, třeba před elektromobily, říká Babiš.“
https://archiv.ihned.cz/c1-66574020-s-orbanem-zadnou-jinou-frakci-v-europarlamentu-vytvaret-nebudu-ja-se-snazim-ziskavat-spojence-rika-babis
A doprčic, estébák úplně zapoměl na Asii :))))
A Amerikou
A Amerikou
„V politice není hloupost handicap.“
„V politice není hloupost handicap.“
Přesně tohle ČR potřebuje. Lepší obecné přijetí
Přesně tohle ČR potřebuje. Lepší obecné přijetí elektromobilů. Továrna v ČR určitě zlepší obraz EVs v očích občanů.
To jsem rád, že to nakonec vyšlo. Na závodech vodíkových
To jsem rád, že to nakonec vyšlo. Na závodech vodíkových RC modelů v Ostravě to byla z úst zástupců Hyundai Nošovice ještě neověřená informace, protože probíhala jednání na nejvyšší úrovni šéfů zda do Evropy ano nebo ne.
P.S. něco pro pobavení – elektromobily kolabují na předpotopní olověné baterčičce pro palubní elektroniku. Tak, jak jsem si já na iMobilitě vyšlehal blikáním a svícením při nenastartovaném autě olověnou baterku Peugeot Ion a musel dojet se startovacími kabely, abych auto oživil, tak dopadlo na tom vodíkovém víkendu i Kona. Baterka byla stejně hin jako ta moje, nešla rozjet ani přes nabíjení trakční baterie, prostě se vůbec nerozjelo. Jenže tady se ukázala síla značky a servisu, do půl hodiny tam byl maník od prodejce Hyundai ve slušivém firemním oblečku s přenosnou Hyundai nabíječkou, baterku oživili a už šlo nastartovat i odjet.
https://www.teslamagazin.sk/hyundai-kona-electric-vyroba-cesko/
https://www.teslamagazin.sk/hyundai-kona-electric-vyroba-cesko/
Electro Dad : VW e-Golf 35,8 kWh – podrobná
Electro Dad : VW e-Golf 35,8 kWh – podrobná recenze
https://www.youtube.com/watch?v=pvRMoBgzcIQ
Dobrá zpráva pro ty, co s báli, že zaostalost Škodovky
Dobrá zpráva pro ty, co s báli, že zaostalost Škodovky způsobí snížení výrobní kapacity, následně snížení HDP ČR. Tak Nošovice to vykompenzují.
O to se ani nikdo nebál. Problém je, že vyrobit EV je
O to se ani nikdo nebál. Problém je, že vyrobit EV je jednodušší, takže bude potřeba méně lidí a bude se v budoucnu propouštět. To co by mohlo způsobit velké problémy ČR je zavedení daní na pořízení spalováku – lidé by přestali nová auta kupovat, protože by neměli ani na spalovák ani na EV.
–
–
off
Dejte si zábavnou jízdu s Robertem v Mercedesu EQC. Má
off
Dejte si zábavnou jízdu s Robertem v Mercedesu EQC. Má velkej kufr a když řeknete slovo Mercedes tak vás hned otravuje tak jejich Siri :)))
To jsem zvědav zda to Mercedes nepodělal tak jako Audi etrona.
https://youtu.be/5JTew1D5Tk8
Hmm.. dle videa testování v norsku jede nabíjení EQC od
Hmm.. dle videa testování v norsku jede nabíjení EQC od cca 45% kapacity výkonem cca 76kW, a při 70% nabíjí již jen 60kW. Přitom Merecedes má ve svém prezentačním videu 101kW při 75% kapacity, hmm…
Už se moc těsim až si to do pracek vezme Bjorn a co zase
Už se moc těsim až si to do pracek vezme Bjorn a co zase objeví a vůbec jak se Mercedes vycajchloval. 😀
Tak velka tovarna. tolik volne plochy na strechach. A ani
Tak velka tovarna. tolik volne plochy na strechach. A ani jeden solarni panel. docela ostuda.
Souhlas.
Naprostá nezodpovědná zhůvěřilost. Styďte se
Souhlas.
Naprostá nezodpovědná zhůvěřilost. Styďte se Hjůndaj!
na Gigafactory dodnes taky neni ani jeden fotovoltaicky panel,
na Gigafactory dodnes taky neni ani jeden fotovoltaicky panel, a to je Tesla i vyrabi, no kdo by cekal ze na hale kterou vsude prezentovali se strechou pokrytou fotovoltaikou nemaj dodnes ani jeden jedinej panel?
kdys mate potrebu kritizovat jednu stranu mince, proc nekritizujete i tu druhou?
Stydte se Teslo!!!
Stydte se Teslo!!!
Kovářova kobyla.
Někdo to vysvětloval tím, že GF2 v
Kovářova kobyla.
Někdo to vysvětloval tím, že GF2 v Buffalu nejdřív uspokojuje klienty Solar City a teprve potom když zbyde kapacita tak se pár kousků dodá do Nevady. Neověřená informace.
Matně se pamatuju že GF1, bere pouze OZE elektřinu z Nevadskejch větrníků. Je to tak?
Lžete. Minimálně v květnu 2018 měli nějaké panely na
Lžete. Minimálně v květnu 2018 měli nějaké panely na GF1 osazeny.
ZDE (čas 1:00)
ano maji tam malinkou cast pokrytou fotovoltaickou instalaci,
ano maji tam malinkou cast pokrytou fotovoltaickou instalaci, co se da dohledat tak se o tom pise jako o testovacim systemu s automatickym naklonem
nic to bohuzel nemeni na tom, ze puvodne mela byt ta strecha pokryta cela fotovoltaikou, a bohuzel je to az to posledni co tam resi
etch pruhu tam maji 3+1 mensi
Taky že bude.
Taky že bude.
Pár jich tam už skoro rok mají, ale je pravda, že je to
Pár jich tam už skoro rok mají, ale je pravda, že je to ostuda, zvláště na takto slunném místě.
Mimochodem nemáte někdo aktuální (max. měsíc staré) foto Gigafactory 1? Je to peklo teď něco najít, když jsou 100x denně nový záběry Gigafactory 3.
Safra.. jenom 20. duben 2019, ale lepší než
Safra.. jenom 20. duben 2019, ale lepší než nic….
https://www.teslarati.com/tesla-gigafactory-1-solar-panels-model-3-battery-production/
Co to meleš Šaman? Že ty ses ještě neprobral ze zimního
Co to meleš Šaman? Že ty ses ještě neprobral ze zimního spánku? FV panely má GF už přes rok ty moralisto! Minimálně od března 2018. Sleduj trochu cvrkot. :))))
https://www.teslarati.com/tesla-gigafactory-1-solar-rooftop-array/
Kategoricky nesouhlasim. Najdou se tu totiz taci (Bezec,
Kategoricky nesouhlasim. Najdou se tu totiz taci (Bezec, A1234567890, apod.), kteri rikaji, ze FVE hyzdi krajinu. DOkazete si predstavit,m jak by tolik panelu zhyzdilo pohled na tak krasnou fabriku? 😀
FVE krajinu samozřejmě hyzdí. Dodnes jsem si ovšem myslel
FVE krajinu samozřejmě hyzdí. Dodnes jsem si ovšem myslel že střecha a krajina jsou dvě odlišné věci. Jak se zdá, víc mýlit už jsem se nemohl. P.S. Jdete o víkendu s rodinou taky na výlet na střechu?
Otázka je, jestli by se jim to ekonomicky vyplatilo.
Otázka je, jestli by se jim to ekonomicky vyplatilo.
Třeba součástí té téměř dvoumiliardové investice bude
Třeba součástí té téměř dvoumiliardové investice bude i FVE pro energetickou soběstačnost. 🙂
Jinak souhlas, úplně ideální plocha.
až 46 000 kusů ročně
A není to málo Antone Pavloviči?
až 46 000 kusů ročně
A není to málo Antone Pavloviči?
budme radi za kazdy kus, i Hyundai musi jeste nejak umorit sve
budme radi za kazdy kus, i Hyundai musi jeste nejak umorit sve investice do spalovaku, pro elektromobilitu delaji dle nekterych as prilis, tak za to budme radi 🙂
Na každé potenciálně dobré zprávě je nakonec nějaké
Na každé potenciálně dobré zprávě je nakonec nějaké „ale“. Aby těch ale nebylo málo: Ale zase pořád Hyundai dává na trh víc skutečných EV než celý slavný VW koncern.
Z určitého úhlu pohledu to málo je, ale kdo jiný
Z určitého úhlu pohledu to málo je, ale kdo jiný produkuje tolik EV ročně?
Kéž by všechny automobilky vyrobili alespoň takhle „málo“ EV ročně. 😀
Vyrobí (a prodají) jich tolik, kolik se jim to ekonomicky
Vyrobí (a prodají) jich tolik, kolik se jim to ekonomicky vyplatí, na kolik budou mít baterky a tolik, aby jim to vykompenzovalo pokuty za spalovací auta prodávaná v Evropě. A proto se třeba ani Toyota moc nehrne do EV, stačí ji hybridy.