Automobilová značka Pagani Automobili představuje vůz Huayra Roadster BC v mobilní hře CSR Racing 2 společnosti Zynga

Poprvé výrobce automobilů představuje auto v mobilní hře

Společnost Zynga Inc. (burzovní index NASDAQ: ZNGA), přední světová společnost v oblasti interaktivní zábavy, dnes v nejoblíbenější mobilní závodní hře na světě, CSR Racing 2 (CSR2), představila nový hypercar značky Pagani Automobili, Huayra Roadster BC. Je to poprvé, kdy výrobce automobilů představil opravdové designérské auto v mobilní hře dříve, než jej zveřejnil. Vůz Roadster BC se představí ve speciálním žebříčku s 80 závody, na jehož konci se odemkne výsledková tabulka závodů na čas.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou verzi si můžete přečíst zde: https://www.businesswire.com/news/home/20190731005021/en/

Pagani Huayra Roadster BC je hypercar, který ztělesňuje dokonalý technický a inženýrský vývoj značky Pagani v kombinaci s nejvýznamnějším výzkumem na poli stylu a elegance. Společnost Zynga tento vůz ve hře CSR2 pečlivě zrekonstruovala. Stejně jako skutečný vůz, je řemeslně vyroben pro zákazníky Pagani.

"CSR2 dává hráčům příležitost řídit vzácná a skvělá auta, jakou většina z nás zažije pouze ve svých snech," řekl Julian Widdows, viceprezident společnosti CSR2. "Když vidíte hladkou a elegantní závodní jízdu vozu Pagani Roadster BC v ulicích hry CSR2, je to triumfální spojení vědy a umění. Naše hrdost dostoupila vrcholu, když jsme byli vybráni jako partneři značky Pagani Automobili, abychom představili vůz Roadster BC veřejnosti."

"Když před 44 lety Horacio Pagani poprvé začal navrhovat automobily, nikdo si nemohl ani představovat, že auto jako Roadster BC bude někdy předvedeno světu v mobilní hře," řekl Michael Staskin, generální ředitel společnosti Pagani Automobili America. "Rozhodli jsme se při uvedení vozu Roadster BC spolupracovat se společností CSR2, protože obě naše společnosti jsou lídry v našich odvětvích, obě věnují neuvěřitelnou pozornost designu a detailům, a obě stále překračují hranice představ o tom, co se v automobilovém průmyslu považuje za normální."

Mobilní hra CSR2 oslaví vůz Huayra Roadster BC žebříčkem s 80 závody, do kterého mohou hráči vstoupit pomocí auta Pagani Huayra Coupé, které získá každý hráč hry. Během akce mají hráči možnost přidat do své sbírky vůz Pagani Huayra Roadster BC. Jako konečnou odměnu mohou hráči vyhrát auto Pagani Zonda HP Barchetta, kterým doplní svou kolekci aut Pagani. S využitím rozšířené reality mohou hráči zaparkovat svá auta Pagani také na svých příjezdových komunikacích v reálném světě, otevírat jednotlivé panely a prohlížet si podrobnosti zblízka.

Hra CSR2 je k dispozici ke stažení zdarma v App Store a na Google Play. Další informace o hře CSR2 najdete na komunitních kanálech hry na Facebooku, Twitteru, Instagramu a YouTube.

O společnosti Zynga Inc.

Zynga je přední světová společnost v odvětví interaktivní zábavy, která usiluje o propojení světa prostřednictvím her. Hry pod franšízou Zynga, včetně CSR RacingTM, Empires & PuzzlesTM, Merge Dragons!TM, Words With FriendsTM a Zynga PokerTM, hrála k dnešnímu dni více než miliarda lidí. Hry společnosti Zynga jsou k dispozici ve více než 150 zemích a lze je hrát napříč sociálními platformami a na mobilních zařízeních po celém světě. Společnost byla založena v roce 2007. Má hlavní sídlo v San Franciscu a pobočky v USA, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Indii, Turecku a Finsku. Další informace najdete na stránkách www.zynga.com nebo sledujte společnost Zynga na Twitteru a Facebooku.

O společnosti Pagani Automobili S.p.A.

Pagani Automobili S.p.A je italský výrobce automobilů Supercar. Společnost založil Horacio Pagani v roce 1998 a sídlí v provincii San Cesario Sul Panaro města Modena v Itálii. Filozofie řízení společnosti stojí na myšlence, která pochází z renesance, a jejímž autorem je velký Leonardo da Vinci, který před více než 500 lety řekl: "Umění a věda jsou disciplíny, které musí kráčet společně, ruku v ruce." Společnost Pagani Automobili pracuje v souladu s tímto inspirativním krédem. Kombinuje techniku a vkus, funkčnost a estetiku, řemeslnou práci a technologické know-how.

Chcete-li zobrazit podporu hry CSR Racing 2 (CSR2), klikněte zde.

Výhledové prohlášení

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení týkající se mimo jiné vydání budoucích funkcí a událostí hry CSR Racing 2. Výhledová prohlášení často zahrnují slova jako "výhled", "projektované", "plánované", "zamýšlí", "bude", "předvídat", "věřit", "cíl", "očekávat" a prohlášení v budoucím čase, která jsou obecně výhledová. Dosažení cíle nebo úspěšná realizace skutečností uvedených v těchto výhledových prohlášeních zahrnuje významná rizika, nejistoty a předpoklady. Na taková výhledová prohlášení, založená na informacích, které máme k dispozici v den zveřejnění této zprávy, se nelze spoléhat. Nepřijímáme žádnou povinnost aktualizovat taková prohlášení. Další informace o těchto rizicích, nejistotách a předpokladech jsou nebo budou podrobněji popsány v našich veřejných zápisech u Komise pro cenné papíry a burzy (dále jen "SEC"), jejichž kopie lze získat na našich webových stránkách pro vztahy s investory na adrese http://investor.zynga.com nebo na webové stránce SEC na adrese www.sec.gov

Zdrojovou verzi této zprávy najdete na serveru businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190731005021/en/

Kontakty

Kontakty společnosti Zynga pro média:

Kenny Johnston

kjohnston@zynga.com | (602) 999-1890

nebo

Kjell Vistad | Gilberto Williams-Gamboa

ONE PR Studio (pro společnost Zynga v USA) / zynga@oneprstudio.com / (510) 893-3271

Zdroj: Zynga

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-zábava-hry-internet-Zynga

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.